Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter middag:
Risgrynsgröt på havremjölk med vaniljsmak, kokos, chiafrön, banan, kanel och lite lättsockrad hallonsylt :D

Blir typ omelett eller något (igen, åt till lunch också) innan attacken sen...

Blev helt slut av trädgårdspyssel.
Vilar ryggen i soffan. Ska försöka dammsuga lite medans sambo och hundar är på klubben. Men jag kommer inte heller ur soffan.....

Jag är inte klar med mitt föredrag om kelterna.... :meh: Min examination är om 1,5 timme :banghead: och det står helt still och allt är som bortblåst :down:

Kom ur soffan, fick dammsugit, plockat ner två tvättar från torksträcket och har stoppat i en maskin till. Plockat ur diskmaskinen och dräpt en dryg jävel....en fluga. Och duschat!!!

Nu är jag fast i soffan igen. Och hör att den dryga flugan har en lika jobbig kompis någon stans. Bzzzzz.....

Jag är sjuuuuk. Det är helt mot mina principer. Jag är aldrig sjuk.

Lullade runt på jobbet, gick in i dörrar och klarade itne att ta mig fram i fikarummet när många stod vid diskbänken. Fick vänta tills de satt sig innan jag kunde går eftersom jag inte hade någon motorik alls.

Dricker kopiösa mängder vatten men går inte på toa utan snyter ut det istället. Har antagligen feber men hittar ingen termometer eftersom det väl var 15 år sedan sist. Hade glömt att man kunde bli såhär dålig. Ändå är jag influensavaccinerad så det bör vara en vanlig förkylning. Men vilken förkylning....

Sovit två timmar efter att jag gick hem tidigt från jobbet. Ska strax lägga mig igen.

Over and out.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
370
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
4 125
Senast: Piglet
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 150
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30