Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör hitta vilse-stil på promenaden jag. Men vem bryr sig? Jag får lugn...
GrattisJahopp, här sitter jag med ofrivillig rast. Redan haft lunch och skulle lasta. Visade sig att de har lunch, så får vänta.....
Ok, igår hade du förlagt en norsk och nu har du gått vilse...
Jag har aldrig påstått att jag är perfekt, bara nästan. Och Norsken var inte mitt fel. Det skyller jag enbart på Gangstern som var otydlig till oss bägge två. Så vilse är jag inte. Bara lite lätt osäker på hur gångvägarna in till stan går. Fast jag skiter i stan och parkerar mig på en sten i solen istället. Och hem hittar jag. Jag lovar!Ok, igår hade du förlagt en norsk och nu har du gått vilse...
Ajjemän! Det värsta med den förlagda Norsken var att jag var kissenödig som faan... hans förslag om buskarna var INTE ett alternativJag säger ju att det finns en Bukesjuka
... och hem hittar jag. Jag lovar!
Ajjemän serru följ vägen och sväng vänster efter sjunde tallenÄr du helt hundra på det va?
Jag säger ju att det finns en Bukesjuka
Du har inte levt innan du har förlagt en norsk... mitt nya motto minsannJAG har då aldrig förlagt en norsk!
Det där med vilse ska vi inte gå in på
Nää inte bli kränkt. Barnrum är awesome juBeställer luftballonger.
Vet inte om jag borde bli kränkt av att det står till barnrummet
JAG har då aldrig förlagt en norsk!
Det där med vilse ska vi inte gå in på
Jag tar med @Strindlund också
Näe, ingenting. Så det blir ju tvärbojkott av dem förutom möjligen kaffe så länge de åtminstone kan göra det rätt...det brukar funka i alla fall
Nää inte bli kränkt. Barnrum är awesome ju