Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis på födelsedagen @RedHyuuga ! Jag såg en tårta under din profilbild.
Grattis @RedHyuuga
Grattis @RedHyuuga
Grattis @RedHyuuga !
Grattis på födelsedagen @RedHyuuga
Jag läste "här sitter jag med ost"...eh... och, såklart;
GRATTIS!! heart
Grattis @RedHyuuga
Grattis
Grattis @RedHyuuga
Jag är på väg till min snubbe, han pluggar till lokförare och har prov på ellok imorn. Tror att han tror att jag kan lära honom nåt om det, meneh...
Heja! Jag plockade ur diskmaskinen ikväll. Det är samma bestigning som tvättberget för migJa jäklar... tog jag inte och vek ihop tvättberget också!!! Hatar att para ihop sockor och i dag blev det 36 par
Hungrig. Varma mackor och ett glas rött kanske?
Ja jäklar... tog jag inte och vek ihop tvättberget också!!! Hatar att para ihop sockor och i dag blev det 36 par
Hungrig. Varma mackor och ett glas rött kanske?
De skulle fixa det, därför jag undrar.Hur vet man om bilverkstan har fixat så att man slipper ombesiktningen?
Om du har sagt åt dem att de ska fixa allt inför besiktningen så skulle jag åka och besikta och blir det nerslag skulle jag åka till verkstaden och säga åt dem att fixa och betala återbesöket. Men så har jag världens bästa meckare så jag litar på honom till hundra procent.Hur vet man om bilverkstan har fixat så att man slipper ombesiktningen?
@hagel: Läge för ordentligt TGIF då
Har besiktat den och fick att jag var tvungen att fixa en trasig lampa plus byta bromsskivor fram, vilket gör att det blev ombesiktning och idag var den inne på verkstan och fick bromsskivorna bytta! Lampan har jag själv bytt tidigare, de skulle då se till att den 2:an för bromsskivorna togs bort. Men hur vet jag att den verkligen är det?Om du har sagt åt dem att de ska fixa allt inför besiktningen så skulle jag åka och besikta och blir det nerslag skulle jag åka till verkstaden och säga åt dem att fixa och betala återbesöket. Men så har jag världens bästa meckare så jag litar på honom till hundra procent.
TackGrattis @RedHyuuga !
Samma här. Det är nästan värre att plocka ur diskmaskinen än att handdiskaHeja! Jag plockade ur diskmaskinen ikväll. Det är samma bestigning som tvättberget för mig