Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på födelsedagen @RedHyuuga ! :D Jag såg en tårta under din profilbild. ;)

Grattis på födelsedagen @RedHyuuga :banana:

Jag läste "här sitter jag med ost"...eh...:rofl: och, såklart;
GRATTIS!! :heart:heart:heart

Borde smörjt in mig med solskyddskräm efter gymmet :p

Grattis @RedHyuuga

Grattis @RedHyuuga :)

Jag är på väg till min snubbe, han pluggar till lokförare och har prov på ellok imorn. Tror att han tror att jag kan lära honom nåt om det, meneh... :laugh:

Tack allesammans, va ni är rara. Värmer ett äldre hjärta. :heart

Hur vet man om bilverkstan har fixat så att man slipper ombesiktningen?
Om du har sagt åt dem att de ska fixa allt inför besiktningen så skulle jag åka och besikta och blir det nerslag skulle jag åka till verkstaden och säga åt dem att fixa och betala återbesöket. ;) Men så har jag världens bästa meckare så jag litar på honom till hundra procent.

Har precis däckat i horisontalt läge efter en 12-timmars arbetsdag som medfört öm rygg och utmattad hjärna :mad:. I morgon blir det lika hysteriskt. Full fart från tidig morgon och flängande fram och tillbaka i bil, med fem väldigt olika arbetsuppgifter (varav en del som jag väldigt sällan utför --> krångligt och krävande) på fem olika platser. Har också en ny kollega på släp som jag ska lära upp. Trevligt med sällskap men också lite ansträngande att förklara vad man gör och varför :D.

Men fredag är det röd dag här och jag är leeedig, halleleluja!

Om du har sagt åt dem att de ska fixa allt inför besiktningen så skulle jag åka och besikta och blir det nerslag skulle jag åka till verkstaden och säga åt dem att fixa och betala återbesöket. ;) Men så har jag världens bästa meckare så jag litar på honom till hundra procent.
Har besiktat den och fick att jag var tvungen att fixa en trasig lampa plus byta bromsskivor fram, vilket gör att det blev ombesiktning ;) och idag var den inne på verkstan och fick bromsskivorna bytta! Lampan har jag själv bytt tidigare, de skulle då se till att den 2:an för bromsskivorna togs bort. Men hur vet jag att den verkligen är det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
370
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
4 102
Senast: Piglet
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 150
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30