Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alldeles för mycket nu ....både bra och inte bra saker så hjärnan orkar inte riktigt känner jag
Imorgon blir det en göra nada dag för det tror jag behövs nu.
Skulle så gärna vilja ha ett bra besked innan fredag EM..

Får vi se om jag kan fira denna vecka sen efter denna arla morgon. Fy vad trött jag är nu.
Just nu väntar jag på galna @astronaut som cyklar hit
Det är bara 2,5mil plus
Tur det är nerförsbacke sista biten.
Och cykelväg hela vägen

Ja, några 2,5 mil cykling blev det inte.
Först började pedalerna göra så jag fick vrålont i fötterna. Det gick däremot an en bit med Rammstein högt i hörlurarna. Men sedan blev det alldeles för påtagligt. Jag började därför gå en bit, cykla en bit och repetera det där. Men till slut började även röv och skrev värka. Så ini helvetets mycket. Jag kom till samhället innan ditt och väl där möttes jag upp av mamma. Hennes första kommentar var "du var ju bara 2-3 km från ju". Jovisst, påminn mig bara om det liksom. På vägen, mitt på cykelvägen mitt i skogen började det även hagla och regna. Utöver smärtan var jag även pissblöt. Jag kom iaf 17km..

Och på kvällen spelade jag två timmars Volleyboll. Lagom död just nu. Ska borta tänderna, ta ut linserna och skutta in i säng.. imorgon ska jag till polisen :D:nailbiting:

I dag har det varit en lang dag med mycket hund traning igen. Maken och jag var bada hungriga nar jag var klar sa vi akte till "Amy's" med det fina taket med planterade blommor och fint gras. Vad vi inte visste nar vi kom dit var att det ar ett vegan stalle :confused:. Det var definitivt gott ... men kanske inte nagot vi skulle valja om vi visste.:p

Nu ar vi dock hungriga igen :eek: sa det far bli kvallsmat har ocksa.:d

Jag håller på att starta upp en dag som jag bävat för. Har seriöst möten 09:30-21:00 idag :arghh: Två av mötena i eftermiddag är dessutom en del i vårt "systematiska kvalitetsarbete" och vi ska sitta med verksamhetschefer och förklara vad vi gör för bra grejer. I del 1 sitter min arbetsgrupp med en representant för en annan grupp och i del 2 sitter en annan grupp med en representant från oss = jag. Och jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig så är nästan lite nervös :p

Hu, kan inte bara den här dagen snabbspolas förbi?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
388
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
4 437
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 161
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare