Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckad shoppingdag. Mathilde hittade en fin peplumtopp, ett par jeansshorts, en leopardmönstrad dress med byxor och hoodie att ha på maskeradkalaset på lördag, ett par jeans, ett par mönstrade jeggings och ett par turkosa chinos. Alla byxor med 25 procent rabatt :D
Dessutom hängde vi undan en fin klänning som jag ska köpa på onsdag om en vecka. En kompis som jobbar i butiken skvallrade om att de kommer ha event då med 40 procent rabatt :up:
Utöver kläder till unga fröken köpte vi födelsedagspresenter till helgens två kalas-huvudpersoner och nya whiteboardpennor.

Undrar jag med, eftersom jag ska jobba hela sommaren så stannar jag kvar här nere.
Själv vet jag inte vart jag kommer befinna mig i sommar :( Hoppas på Dalarna, men blev inget sommarjobb där jag har praktik, så nu försöker jag hitta nått annat.

Så om nån känner till nått företag som behöver personal från Västerås och uppåt i hela Dalarna typ så kan den väl hojta till ;) :p

Jag har sån fantastisk jävla ångest som sliter i mig i stycken just nu :cry: Mitt liv är på väg att komma på rätt kant ekonomiskt och jag är så jävla rädd för att göra fel val. Att jag har missat något. Att något ska hända. Att något jag inte kan påverka ska hända som att jag blir uppsagd på jobbet. Förlorar mitt hem. Min bil går i småbitar. Jag bryter benet.....listan kan göras lång just nu.
Jag borde ju vara glad, och det är jag så klart men mest är jag så jävla rädd för att något eller nån ska dra undan mattan under mina fötter och att jag ska falla handlöst och stå på ruta ett igen. Avskyr ångest! Jag har verkligen inte tid alls med detta :cry:

Jag har sån fantastisk jävla ångest som sliter i mig i stycken just nu :cry: Mitt liv är på väg att komma på rätt kant ekonomiskt och jag är så jävla rädd för att göra fel val. Att jag har missat något. Att något ska hända. Att något jag inte kan påverka ska hända som att jag blir uppsagd på jobbet. Förlorar mitt hem. Min bil går i småbitar. Jag bryter benet.....listan kan göras lång just nu.
Jag borde ju vara glad, och det är jag så klart men mest är jag så jävla rädd för att något eller nån ska dra undan mattan under mina fötter och att jag ska falla handlöst och stå på ruta ett igen. Avskyr ångest! Jag har verkligen inte tid alls med detta :cry:
Kram! Det är verkligen vidrigt, vet precis hur du känner det. Har du någon du kan prata med om det, ex kurator? Hjälpa till att bena ner tankarna till realistiska och hanterbara sådana?

Själv vet jag inte vart jag kommer befinna mig i sommar :( Hoppas på Dalarna, men blev inget sommarjobb där jag har praktik, så nu försöker jag hitta nått annat.

Så om nån känner till nått företag som behöver personal från Västerås och uppåt i hela Dalarna typ så kan den väl hojta till ;) :p

Städjobb? Några veckor? Kan ev finnas!

Kram! Det är verkligen vidrigt, vet precis hur du känner det. Har du någon du kan prata med om det, ex kurator? Hjälpa till att bena ner tankarna till realistiska och hanterbara sådana?
Nej inte direkt. Känner mig ganska ensam i det och det är väl därför jag får panik och katastroftankar. :(

:heart:heart:heart

"Man tror att 45 min BodyJam är mindre jobbigt än en timme, men jag lovar! Det är tvärt om, ingen rast, ingen ro!"
Hon skojade inte...
En liten uppvärmning (istället för typ 10 min) ingen nedvarvning mellan koreografierna och ingen avslutande nedvarvning...bara *pang på* :rofl:
Vilket inte alls funkade för mig.
Däremot blev jag inbjuden att köra på ett annat gym på fredag p.g.a att jag känner instruktören och hon behöver folk...
Vilket då skulle betyda jam lördag-måndag-tisdag-fredag-lördag

13000115_10154156520559066_72968283388766367_n.jpg

Nu tänker jag följa Harrys exempel. Nattinatt :)

Ångest är verkligen förjävligt! :down:
Skickar en stor kram :heart

Jag ska till läkaren på fredag, har ångest över det (eller snarare över att jag tror att han vill att jag ska prova gå upp i tid nu. Känner mig inte redo :(). Funderar på om jag ska fråga om han kan kontakta psykiatrin igen, men samtidigt orkar jag inte bry mig. Pratade med dom senast i december och då sa jag att jag behövde samtalskontakt eftersom kuratorn på vc remitterat mig för att han inte kunde hjälpa mig mer.
Har i alla fall tagit tablett nu så jag kan sova i natt. Imorgon och torsdag blir det några timmar på jobbet.

Haft en sån där dag man bara vill snabbspola.
Skulle se ut på min häst som jag antog stod och betade fridfullt första kiken sen jag vaknat.
Nej, han kutade för allt vad han var värd fram och tillbaks med slidestops varje vändning. Han är inte ok och ska till vet på tors..
Ut i långkallingar nyvaken med håret rätt upp och ansiktet såg förmodligen ut som jag ätit citron.
In med dåren till häst!
Väl inne möts jag av magsjuk hund som skitit ner sig och golvet i vardagsrummet samt två kuddklädda köksstolar och husses shorts.
Yej!
Såg också att stora laddningen blommor vi köpt verkar frusit ihjäl inatt trots att smhi angav ok temp.
Sen sitta med gårdsannonser och ringa och maila mäklare tills jag blev vindögd och inte ens minns vad jag heter.
Nu mådde hunden dåligt igen och spydde ner husses favvomatta. Hurra!
Då boka flygbiljetter. Ryanairs vidriga hemsida ser till att hänga sig så bokningarna tar runt 1,45 min. Här ville jag döda någon, vem som helst.
Får sen veta att den som lovat byta däck på lastbilen förra helgen inte hinner det nu. Jag ska ha den tors..
Great stuff!
Helslut däckar jag! Det blir bättre imorgon!

Absolut kan städjobb vara intressant! Har ju jobbat med städning länge innan min utbildning :) Bor ju i Smedjebacken för tillfället, så om jobbet är i Västerås får jag försöka hitta boende snäppet närmare dock :)

Några veckor kan du sova på soffan här! Bor bara i 2 rok men jag har inga problem med att dela vardagsrum med dig.

Dumt att kasta ut pengar på annat boende, spara pengarna istället!

Läser precis i min journal på mina vårdkontakter att eftersom jag inte hört av mig till psykiatrin så har de avslutat mitt ärende :banghead: Vaddå hört av mig?? Jag har mått skit, jag pratade med dom i december och påpekade att jag ville ha samtalskontakt och att jag behövde förnya min sjukskrivning. När de inte hörde av sig suckade min läkare på vc och tog över igen. Och pga det så har de avskrivit mig från psykiatrin nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
388
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
4 437
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 161
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka