Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mumsig frukost *not*9 piller att ta till frukosten. Behöver nästan inte mer än det och kaffe va?
Härligt för er bägge Bra chef, helt klart!En stor sten föll nyss från mitt hjärta!
Vovvan har fått godkänt av chefen att vara med mig på jobbet varje dag!
Hon har ju mått så dåligt sen den andra fick vandra vidare och gjort allt hon kan för att få följa med till jobbet och nu får hon det! Känns obeskrivligt skönt!!!!!
Fick mig att tänka på denna... "Vilken svensk MANLIG skådespelare är det här...? - Sven Wolter..."Fina Sven Wollter på tv...
Sällskap?Massa tankar att sortera. Promenad tror jag minsann
Jag tar med @Strindlund också@GotAsecret snart promenad. Äta nått först.. och seriöst? Fortfarande ingen vettig kompensation?
Do it. När går vi?Jag tar med @Strindlund också
Näe, ingenting. Så det blir ju tvärbojkott av dem förutom möjligen kaffe så länge de åtminstone kan göra det rätt...det brukar funka i alla fall
Jag läste "här sitter jag med ost"...eh... och, såklart;Jahopp, här sitter jag med ofrivillig rast. Redan haft lunch och skulle lasta. Visade sig att de har lunch, så får vänta.....