Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
En stor sten föll nyss från mitt hjärta!
Vovvan har fått godkänt av chefen att vara med mig på jobbet varje dag!
Hon har ju mått så dåligt sen den andra fick vandra vidare och gjort allt hon kan för att få följa med till jobbet och nu får hon det! Känns obeskrivligt skönt!!!!! :bow: :banana:

En stor sten föll nyss från mitt hjärta!
Vovvan har fått godkänt av chefen att vara med mig på jobbet varje dag!
Hon har ju mått så dåligt sen den andra fick vandra vidare och gjort allt hon kan för att få följa med till jobbet och nu får hon det! Känns obeskrivligt skönt!!!!! :bow: :banana:
Härligt för er bägge :) Bra chef, helt klart!

Apropå McD fick jag till svar på mitt mail om deras katastrofbeteende sist att de "skulle skicka ett ´presentkort´på valfri värdemeny som tack för att jag hörde av mig" inte som kompensation för eländet... :yuck::yuck::yuck:

Och apropå ingenting, guldmjölken har bannemig gjort underverk! :love:
Förutom att inflammationen i axeln är borta så är även sötsuget borta och jag sover så mycket bättre när jag väl somnar!
Tusen tack, @ainasoja ! :banana::love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
379
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
4 325
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 157
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka