Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh vad skönt! Min kropp hade älskat det! Brukar slå igång torktumlaren och njuta av den fuktiga varma luften som blir :D

Ugh ... det var faktiskt inte sa illa innan jag skaffade stora svarta hundar med mycket underull i palsen:angel: Nar jag bodde har red jag en hast med "special gangart" och som alskar varme. Gangarten gjorde att jag kande mig som om jag bara akte med, inget direkt jobb dar inte och han svettas mycket lite nar det ar varmt.:cool:
Mina svarta hundar kraver dock att jag ocksa ror mig :nailbiting: och det blir rejalt svettigt att springa och vara hurtigt glad nar man tranar.:cautious: Att de tycker att det ar varmt ar nog lite en ursakt for mig att inte behova kora sa langa traningspass :angel: De klarar det betydligt battre an mig.:p

Löslongerat Annie idag. Första gången hon var lös i paddocken sen hon hoppade över i december. Hon valde att stanna kvar hos mig den här gången :love:

Nu ett bad för det är kallt o ruggigt ute och sen blir det stekt falukorv o stuvad blomkål. Så enkel och så god mat :d

Körde Senior Challenge i morse, (kl 10...) var på gymmet mellan 9.30-14...:rofl:
Och nu ska jag tillbaka för lite AfHo. Inte jättetaggad, men får ta det ruskigt lugnt helt enkelt.

Jag ska duscha och skrubba mig nu och sen köra till Lund. Dags för spraytan :D

Nu blir jag lite nyfiken. Hur många gånger måste man sprayas för att det ska bli något? Eller är det eget val att göra det så ofta?
Jag kan som sagt ingenting om spraytan, har sett det på tv någon gång tror jag ;)
(Slänger även in ett förtydligande om att jag bara är nyfiken på hur det fungerar. Jag tål inte sol o värme så jag är alltid blåvit, det här kanske vore något för mig?)

Nu blir jag lite nyfiken. Hur många gånger måste man sprayas för att det ska bli något? Eller är det eget val att göra det så ofta?
Jag kan som sagt ingenting om spraytan, har sett det på tv någon gång tror jag ;)
(Slänger även in ett förtydligande om att jag bara är nyfiken på hur det fungerar. Jag tål inte sol o värme så jag är alltid blåvit, det här kanske vore något för mig?)

Man sprayar en gång och färgen ska sen verka under 6-10 timmar för att därefter duschas av. Beroende på hur man sköter sin hud så sitter färgen sen i 7-12 dagar, på ett ungefär :)
Jag har inte varit på spraytan på 2,5 vecka så den färgen är förstås borta.

Oroar mig för restskatt och dricker rödvin - omväxlande!
Samt surar för att jag är tjock. Helt och hållet självförvållat men jag tillåter mig själv av ändå vara lite bitter. Har iaf ätit en slags nyttig middag. Det tillhörande vinet är självfallet endast ur hälsosynpunkt osv :angel:

Man sprayar en gång och färgen ska sen verka under 6-10 timmar för att därefter duschas av. Beroende på hur man sköter sin hud så sitter färgen sen i 7-12 dagar, på ett ungefär :)
Jag har inte varit på spraytan på 2,5 vecka så den färgen är förstås borta.

Jättetack för svar :)
Jag är dock en bekväm tjej så jag får nog fortsätta med det blåvita och mycket kläder ;)

Jag har inte orkat skriva nåt sista veckan men läst lite....

Min älskade hund har varit dålig och vi har testat det mesta men i dag fick himlen en ny stjärna :heart och det är otroligt tyst och tomt här hemma.
Jag har gråtit och gråtit så mycket den här veckan, slitits mellan hopp om förtvivlan men hans hjärta sa till slut ifrån mot medicinerna och i dag hjälpte min underbara vet honom att somna in.

Mitt hjärta så trasigt, det är så tomt här hemma och jag saknar honom så mycket :cry: :cry: :cry:

Jag har inte orkat skriva nåt sista veckan men läst lite....

Min älskade hund har varit dålig och vi har testat det mesta men i dag fick himlen en ny stjärna :heart och det är otroligt tyst och tomt här hemma.
Jag har gråtit och gråtit så mycket den här veckan, slitits mellan hopp om förtvivlan men hans hjärta sa till slut ifrån mot medicinerna och i dag hjälpte min underbara vet honom att somna in.

Mitt hjärta så trasigt, det är så tomt här hemma och jag saknar honom så mycket :cry: :cry: :cry:
Åh så tråkigt!
Han som såg så fin ut på bilderna!
:heart :heart :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka