athena_arabians
Trådstartare
God morgon!
Ska fixa med lite papper, sedan ska jag ut i det fina vädret
Ska fixa med lite papper, sedan ska jag ut i det fina vädret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy helvete vad nära en olycka det var nyss. Rullade in i Morgongåva när en karl bestämde sig för att krypa under bommarna. Sen till tåget som stod inne på det andra spåret... Han tittade inte ens åt mitt håll innan, jag tutade och nödbromsade och tack och lov hörde han mig och kastade sig ut igen. Hade han bestämt sig för att chansa och fortsätta över istället hade han i bästa fall varit två kroppsdelar fattigare. Såna här dagar älskar jag inte mitt jobb.
Panda sjuk.
Kan någon larma WWF?
En katt väckte mig klockan sex imorseMed flit, skrapandes i golvet för han ville ha mat. Eftersom jag jobbar natt, vill jag numera sova länge på morgonen.
Lyssnar nu på Morgonpasset och väntar på tåget. Ska till huset och spackla och måla.
Fy sjutton. Det är en sak att utsätta sig själv för fara, en annan att dra in oskyldiga i ev olyckor. Tur det gick bra.Fy helvete vad nära en olycka det var nyss. Rullade in i Morgongåva när en karl bestämde sig för att krypa under bommarna. Sen till tåget som stod inne på det andra spåret... Han tittade inte ens åt mitt håll innan, jag tutade och nödbromsade och tack och lov hörde han mig och kastade sig ut igen. Hade han bestämt sig för att chansa och fortsätta över istället hade han i bästa fall varit två kroppsdelar fattigare. Såna här dagar älskar jag inte mitt jobb.
Fy fan, det där måste ju vara eran stora skräck för det händer ju lite då och då att folk omkommer på spåret.Fy helvete vad nära en olycka det var nyss. Rullade in i Morgongåva när en karl bestämde sig för att krypa under bommarna. Sen till tåget som stod inne på det andra spåret... Han tittade inte ens åt mitt håll innan, jag tutade och nödbromsade och tack och lov hörde han mig och kastade sig ut igen. Hade han bestämt sig för att chansa och fortsätta över istället hade han i bästa fall varit två kroppsdelar fattigare. Såna här dagar älskar jag inte mitt jobb.
Kanelbullensdag är väl inte nu, är snart påsk väl?Varit ute med dogsen i leran och slasket. Kaffe och kanelbulle blir fint nu.