Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har ett ordentligt omträningsprojekt där. Inget vin... *illa*![]()
Åh vad skönt! Min kropp hade älskat det! Brukar slå igång torktumlaren och njuta av den fuktiga varma luften som blir![]()
Yes. Ska äta bambu ikväll..Ogilla. sjuk
Glla: larmet.
Du får boosta kroppen med frukt, grönt och bambu.
Krya på dig.
Jag ska duscha och skrubba mig nu och sen köra till Lund. Dags för spraytan![]()
Nu blir jag lite nyfiken. Hur många gånger måste man sprayas för att det ska bli något? Eller är det eget val att göra det så ofta?
Jag kan som sagt ingenting om spraytan, har sett det på tv någon gång tror jag
(Slänger även in ett förtydligande om att jag bara är nyfiken på hur det fungerar. Jag tål inte sol o värme så jag är alltid blåvit, det här kanske vore något för mig?)
Man sprayar en gång och färgen ska sen verka under 6-10 timmar för att därefter duschas av. Beroende på hur man sköter sin hud så sitter färgen sen i 7-12 dagar, på ett ungefär
Jag har inte varit på spraytan på 2,5 vecka så den färgen är förstås borta.
Jättetack för svar
Jag är dock en bekväm tjej så jag får nog fortsätta med det blåvita och mycket kläder![]()
Åh så tråkigt!Jag har inte orkat skriva nåt sista veckan men läst lite....
Min älskade hund har varit dålig och vi har testat det mesta men i dag fick himlen en ny stjärnaoch det är otroligt tyst och tomt här hemma.
Jag har gråtit och gråtit så mycket den här veckan, slitits mellan hopp om förtvivlan men hans hjärta sa till slut ifrån mot medicinerna och i dag hjälpte min underbara vet honom att somna in.
Mitt hjärta så trasigt, det är så tomt här hemma och jag saknar honom så mycket![]()
![]()
![]()