Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte orkat skriva nåt sista veckan men läst lite....
Min älskade hund har varit dålig och vi har testat det mesta men i dag fick himlen en ny stjärna och det är otroligt tyst och tomt här hemma.
Jag har gråtit och gråtit så mycket den här veckan, slitits mellan hopp om förtvivlan men hans hjärta sa till slut ifrån mot medicinerna och i dag hjälpte min underbara vet honom att somna in.
Mitt hjärta så trasigt, det är så tomt här hemma och jag saknar honom så mycket
Säg det till henne !Surar över att min kompis som vanligt ska göra saker ihop med mitt ex så jag inte kan (vill) följa med.
Okej, förstår att hen vill umgås med sin sambo (vän med mitt ex) men jag vill också göra något roligt med henne någon gång utan andra.
Jo, det vore egentligen det bästa men gällande detta evenemanget är det för sent.Säg det till henne !
Det finns inget snacks du kan äta dig mätt på innan?Jag är jätte hungrig,men hon som lagar mat här började inte i tid så nu sitter jag här med knorrande mage och dreglar bara av lukten.
Funderar på att göra våfflor för att få i mig nåt mer matigt än ballerinakex
Det står både godis o jordnötter framför näsan på mig,men jag vill ha mat,så det är bara att ta straffet o härda ut en kvar till.Det finns inget snacks du kan äta dig mätt på innan?
Jag har stora problem med att vara hungrig (illamående, dåligt humör, huvudvärk) så jag äter oftast innan vi ska iväg på middag för att slippa liknande situationer
Jag är jätte hungrig,men hon som lagar mat här började inte i tid så nu sitter jag här med knorrande mage och dreglar bara av lukten.