Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma ikväll. Långa dagar den här veckan. Ätit pizza och känner mig lite svullen och äcklad, tillsammans med Coca cola dessutom. Det räckte inte så nu blir det kanel-knäcke och te. Om inte in annat så för att få bort pizzasmaken. Kattfröknarna är ulliga och gulliga iaf.

Jag leker gräsänka fullt ut genom att testa ett nytt ekologiskt vin. Ingen ny favorit men habilt och prisvärt.

Gammelfarbror Hund har insett att husse inte kommer hem ikväll så han får ligga i soffan och bli kliad bakom öronen. Unge Herr Hundspoling är en mattegris som mest kommer att vara glad för att han får sova i sängen inatt och den trolösa katten struntar helt i vem som ger henne mat och tänder brasan.

Jag har inte orkat skriva nåt sista veckan men läst lite....

Min älskade hund har varit dålig och vi har testat det mesta men i dag fick himlen en ny stjärna :heart och det är otroligt tyst och tomt här hemma.
Jag har gråtit och gråtit så mycket den här veckan, slitits mellan hopp om förtvivlan men hans hjärta sa till slut ifrån mot medicinerna och i dag hjälpte min underbara vet honom att somna in.

Mitt hjärta så trasigt, det är så tomt här hemma och jag saknar honom så mycket :cry: :cry: :cry:

Beklagar verkligen! :cry:

För ett par veckor sedan bestämde jag att min gammelfarbror inte ska behöva uppleva en till vinter. Jag hoppas på en varm, härlig sommar som han kan njuta av och fasar för hösten.

Måste säga att det känns bra att hitta min egen häst på Blup nu också, även om hennes stamtavla inte är fullt ifylld ännu.

Fick information om varför:
"Bästa hästägare,

Din häst är nu tilläggsregistrerad hos SWB.

Med anledning av den långa kö av ärende gällande tilläggsregisteringar gör vi vad vi kan för att det ska gå så snabbt som möjligt, bl a försöker vi att korta ner väntetiden genom att i dagsläget inte lägga in hela härstamningen. Om inte hela härstamningen på din häst finns synlig på www.blup.se kommer detta att kompletteras vid ett senare tillfälle.

Med vänlig hälsning
/SWBs Registreringsavdelning

Surar över att min kompis som vanligt ska göra saker ihop med mitt ex så jag inte kan (vill) följa med.
Okej, förstår att hen vill umgås med sin sambo (vän med mitt ex) men jag vill också göra något roligt med henne någon gång utan andra.

Kollar hockey och är avundsjuk på systersonen och några av mina vänner som får se matchen på plats :cry:

Hade gärna stått där på läktaren och hejjat på Luleå!

Surar över att min kompis som vanligt ska göra saker ihop med mitt ex så jag inte kan (vill) följa med.
Okej, förstår att hen vill umgås med sin sambo (vän med mitt ex) men jag vill också göra något roligt med henne någon gång utan andra.
Säg det till henne !

Jag är jätte hungrig,men hon som lagar mat här började inte i tid så nu sitter jag här med knorrande mage och dreglar bara av lukten.
Det finns inget snacks du kan äta dig mätt på innan?
Jag har stora problem med att vara hungrig (illamående, dåligt humör, huvudvärk) så jag äter oftast innan vi ska iväg på middag för att slippa liknande situationer

Det finns inget snacks du kan äta dig mätt på innan?
Jag har stora problem med att vara hungrig (illamående, dåligt humör, huvudvärk) så jag äter oftast innan vi ska iväg på middag för att slippa liknande situationer
Det står både godis o jordnötter framför näsan på mig,men jag vill ha mat,så det är bara att ta straffet o härda ut en kvar till.

Jag är jätte hungrig,men hon som lagar mat här började inte i tid så nu sitter jag här med knorrande mage och dreglar bara av lukten.

Här var det med hunger i magen idag, orkade inte vänta till maten var klar så vispade ihop nyponsoppa och drack ett stort glas men sen var man ju mätt och nöjd så dagens middag får bli att äta imorgon istället kanske?
Bra förvisso ha mat klart men frågan är hur jag tänkte egentligen? :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 555
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 723
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar