Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intagit lite våfflor och precis pratat med sambon som väntar på bussen och sen håller vi tummarna att bilen startar och så kommer han hem för påsklov bump:
Till eftermiddagen den 29eFår du ha honom hemma länge denna gång
Jag längtar till nästa vecka, särbon kommer hit på onsdagen och hem på måndag. Blir visserligen en helg med en hel del dart men det gör inget, den gången får jag ju tävla med honom i en av klasserna
Länge sedan vi gjorde det nu!
Till eftermiddagen den 29e
Jag har inte orkat skriva nåt sista veckan men läst lite....
Min älskade hund har varit dålig och vi har testat det mesta men i dag fick himlen en ny stjärna och det är otroligt tyst och tomt här hemma.
Jag har gråtit och gråtit så mycket den här veckan, slitits mellan hopp om förtvivlan men hans hjärta sa till slut ifrån mot medicinerna och i dag hjälpte min underbara vet honom att somna in.
Mitt hjärta så trasigt, det är så tomt här hemma och jag saknar honom så mycket
Jag hoppar i säng nu i alla fall, håller på att somna här annars...Funderar på om ska sova tidigt idag med
Måste säga att det känns bra att hitta min egen häst på Blup nu också, även om hennes stamtavla inte är fullt ifylld ännu.
Fick information om varför:
"Bästa hästägare,
Din häst är nu tilläggsregistrerad hos SWB.
Med anledning av den långa kö av ärende gällande tilläggsregisteringar gör vi vad vi kan för att det ska gå så snabbt som möjligt, bl a försöker vi att korta ner väntetiden genom att i dagsläget inte lägga in hela härstamningen. Om inte hela härstamningen på din häst finns synlig på www.blup.se kommer detta att kompletteras vid ett senare tillfälle.
Med vänlig hälsning
/SWBs Registreringsavdelning
Oj, ja det var någon gång i December. Vi gjorde ID-kollen den 10/12, har för mig ja skickade in strax därefter ca.Jag väntar på att få tillbaka Annies pass. När skickade du in ditt?
Här är min förra häst: http://www.blup.se/sv-SE/horses/100500-opal-swb
Man försöker ändra sin mentala inställning? Svårt, ja. Spontan tanke.Ni vet när man har massa press på sig och så går det dåligt?
Hur blir man en optimistisk människa?