Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Calvin the Cat fick gå ut efter mycket tjat häromdagen. Den andre Galenpannan har gått ut och in flera gånger sedan dess.

Men igår kväll satt Calvin på altanen och stirrade stint på mig. Jag öppnade och han har legat på exakt samma plats i soffan sedan igår kväll.
Mycket tydlig demonstrerande att han misstagit sig och inte alls tyckte det var utekattsklimat än. Lille vännen då....

Jag är inte förvånad, SÅ varmt är det inte ännu! :p

jag vet inte, men jag tror att jag fått nytt jobb?

Varit på två intervjuer för samma tjänst, nu vill chefen träffa mig igen. Nu måste det väl ändå vara nog med intervjuer, det måste väl gälla anställningkontrakt nu?! Fattar ingenting. Jag vet att det skulle vara två intervjuer - inte tre. Jag har alltid varit med om att de ringer och meddelar i telefonen, hur har det varit för er?

Vaknade och såg att det var ljust ute, fick panik :eek: hoppade i jeansen, kollade klockan och insåg att jag inte försovit mig till morgonfodringen utan skulle hinna trots att jag glömt ställa klockan :devil:
När tröjan är på stannar jag upp och kollar vilken dag det är.... Fredag. Jag har morgonfodringen på lördag morgon :wtf:
Så nu är jag vaken och häller i mig kaffe :angel:

jag vet inte, men jag tror att jag fått nytt jobb?

Varit på två intervjuer för samma tjänst, nu vill chefen träffa mig igen. Nu måste det väl ändå vara nog med intervjuer, det måste väl gälla anställningkontrakt nu?! Fattar ingenting. Jag vet att det skulle vara två intervjuer - inte tre. Jag har alltid varit med om att de ringer och meddelar i telefonen, hur har det varit för er?
Det har varit olika på olika jobb. Håller tummarna för dig! :up:

Jag vill gå på Tabata, alltså verkligen VILL, men jag tror det är bättre att vila inför jamen imorgon.
Knät är inte så jättelattjo nu :(
Vi körde ju halva jamen igår, den var svinjobbig och jag tror knappast den andra halvan är "lättare" + att man då lägger ihop dem.
Tror den kan bli rätt påfrestande, men vi får väl se.

Armen börjar verkligen komma igång nu, det är jätteskönt!

Dricker thé och försöker hitta motivation att träffa läraren sen. Helt ärligt vill jag hoppa av kursen då det bara krånglar men jag behöver verkligen öva på min engelska inför dels högskoleprovet i höst och framtida studier på högskolan. :yuck:

Ska förresten till min husläkare idag, nästan så jag vill fråga om hon kan skicka remiss för ny MR av knät, men samtidigt vet jag inte om jag vill veta mer :eek:

Ska förresten till min husläkare idag, nästan så jag vill fråga om hon kan skicka remiss för ny MR av knät, men samtidigt vet jag inte om jag vill veta mer :eek:
Öppna inte brevet som kommer själv? Förklara läget för henne, förhoppningsvis förstår hon.

Nu påminde du mig om att jag måste ställa in läkartiden nästa vecka, vilket är tråkigt så jag behöver gå. Är trött jämnt och håret ramlar av i drivor. Om jag har brist ska jag försöka lobba för att få en spruta med B12 så kanske jag återhämtar mig snabbare än med bara tabletter.

Nu ska vi äta frukost sen ska jag tvinga ut barnet och plocka påskris. Tänkte ta en repa vid älven och kolla om det finns något roligare än bara björkris

Inleder dagen med att äta choklad extremt njutningsfullt med en filmkamera uppkörd max 5 cm ifrån ansiktet.
Trots att jag öhm gillar choklad är jag ganska övertygad om att jag INTE fick detta :rofl:
Vad är grejen med att inte ha zoom på kameran? Sjukt obekvämt :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 878
Senast: netia
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 523
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 661
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar