Hmmm, det vore en bra idéSka ut och skotta snö![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, det vore en bra idéSka ut och skotta snö![]()
![]()
Tyvärr så fick jag det tragiska samtalet igår
Imorgon blir de en tuff dag på jobbet och hålla tillbaka tårarna
Okej, du har dispens från snöglädjen tills broddar införskaffats.Jag är inte lika glad, har inga brodd till hästen och hästaffären var stängd igår så kunde inte köpa nya![]()
Jag har ingen tvättkorg, allt slängs in i tvättmaskinen allt eftersom och när den är full (eller rentvätthögen tom) så sätter jag snurr på eländet. Det gäller att rationalisera när det saknas garderober och fåtöljerna döpts om till fåtöljerober.Tycker jag förtjänar folkets jubel efter att ha sorterat all jävla smutstvätt som låg över hela badrummetTvättkorgen hade visst kräkts.. eller så var det maken som tvättat
![]()
Det där är INTE kul, en kompis till mig hade en fjorda som tog grannens hund modell större i svansen, gav den först en rejäl karusellfärd och sen släppte taget så hunden flög över staketet. Den hunden gick aldrig mer i närheten av hagen där den varit och försökt jaga hästarna alldeles för många gånger tidigare och att ägaren blivit tillsagd att hålla rätt på hunden sket ägaren fullständigt i.Jag kom precis hem från stallet. Ridturen tog längre tid än vanligt. I skogen fick vi en efterhängsen och skällig hund efter oss. Ingen ägare syntes till. Jag ville absolut inte ha den i hasorna hela vägen hem och framförallt inte ut på bilvägen. Till slut lyckades jag övertyga den om att vi inte var roliga att förfölja och att hästen käkar små hundar om han får chansen.
Pilutta!Hmmm, det vore en bra idéMen det blir nog en liten ridtur först...
![]()
KRam!Tyvärr så fick jag det tragiska samtalet igår
Imorgon blir de en tuff dag på jobbet och hålla tillbaka tårarna
Det gjorde ni oerhört rätt i! Jag skickade ett sms till pojkvännen att den dagen vi har hus så blir det ingen jäkla marksten på ställen som ska skottasJag är GLAD att jag valde asfalt när vi gjorde iordning bilplanen och gången in...![]()
Se där! Äkta bukekunskap.Det gjorde ni oerhört rätt i! Jag skickade ett sms till pojkvännen att den dagen vi har hus så blir det ingen jäkla marksten på ställen som ska skottas![]()
Han har lagt marksten på ett antal villauppfarter, och hade aldrig reflekterat över att det kunde ställa till problem - för man lägger det ju på sommaren och sen hör man inget mer från kunden när betalningen är klar.Se där! Äkta bukekunskap.![]()
Det där tror jag inte seniorhästen skulle göra (fast vad vet jag). Han är för beskedlig och cool i sådana lägen men ställer gärna upp på att valla hund om piloten ber honom om detDet där är INTE kul, en kompis till mig hade en fjorda som tog grannens hund modell större i svansen, gav den först en rejäl karusellfärd och sen släppte taget så hunden flög över staketet. Den hunden gick aldrig mer i närheten av hagen där den varit och försökt jaga hästarna alldeles för många gånger tidigare och att ägaren blivit tillsagd att hålla rätt på hunden sket ägaren fullständigt i.
Tycker jag förtjänar folkets jubel efter att ha sorterat all jävla smutstvätt som låg över hela badrummetTvättkorgen hade visst kräkts.. eller så var det maken som tvättat
![]()
Pilutta!
jag har en cm. Om ens det.
*hukar* den kaxigheten kommer nog att straffa sig längre fram i veckan.