Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Blåser kallt här
Imorrn blir det loppis i Stråssa
Får se om vi är kvar hela dagen för de hade satt en extremt lång tid men allt är packat och klart.
Sen har vi grejat så vi kan öppna kompisarnas försäljning i Guldsmedshyttan
Bara roligt att ha nåt att göra.
Sen blir det många skratt med..

Ikväll skulle jag behöva en kram. Trött, deppad till max, allting är kaos. Känner mig så ensam och misslyckad och att allt är hopplöst. Det enda ljuset är mitt älskade gos, Nikita. Jag vill inte mera.

Ikväll skulle jag behöva en kram. Trött, deppad till max, allting är kaos. Känner mig så ensam och misslyckad och att allt är hopplöst. Det enda ljuset är mitt älskade gos, Nikita. Jag vill inte mera.
biteme_bigarmhug.gif

Hela sommaren har jag känt mig obekväm. Instängd i min kropp. Men nu är det snö och det är lite svalare och äntligen har känslan av att vara instängd i sin kropp försvunnit lite. Har seriöst ett inbyggt element så sommaren har varit ett riktigt helvete :(

Fy vilket väder,var ute i 10 min max,+1 grad kändes i vinden som -10 och både näsa o öron blev stelfrusna.
Vet i katten om jag inte hellre vill ha snö än det här blåsandet.:o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 860
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 764
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 807
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka