Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker leta reda på arbetslusten.

ser Shetland varvat med städning och buke. Borde istället börja laga mat och gå ut och köra ved.

Här ska städas (fast så har jag tänkt i över en vecka nu...:o ), kapas ved (MÅSTE göras eftersom vedbon är helt tom:mad: och så på det en ridtur:love:
Ska bara hitta den där arbetslusten som inte är här heller:p

Varit på loppisrunda med min mamma. Riktigt trevligt. :up: Men framkallade huvudvärken igen. Mindre trevligt. :down: Nu, vätskepaus så ska jag och tonåringen åka till stallet. Hon går stå för ridningen idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
39 40 41
Svar
819
· Visningar
46 194
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 551
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 026
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar