Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner igen det där från syrrans barn. Ibland skulle jag vilja vet vad som händer i deras huvuden eftersom det inte ens är lätt när man ska göra nåt kul!Det där med att komma iväg hemifrån... Inte ens när badet lockar så går det smärtfritt
Nu står hon och väljer kjol till sin outfit som hon ska ha på sig under overallen, i bilen, till Fyrishov. Ingen kommer se henne tur att hon är söt ändå!Jag känner igen det där från syrrans barn. Ibland skulle jag vilja vet vad som händer i deras huvuden eftersom det inte ens är lätt när man ska göra nåt kul!
Jag hittar den nästan aldrig. Måste tvinga mig att börja, men så fort jag kommer igång brukar det vara roligt. Ja, inte städning då.Försöker leta reda på arbetslusten.
Tack alla!
Usch, dumt! Stackars duVill dö... jag hatar att ha astma och hosta. Feber och snor är inga problem men hosta...
Stackare krya på dig , en annan hade ju med ett helvete att sova inatt pga hostaVill dö... jag hatar att ha astma och hosta. Feber och snor är inga problem men hosta...
Usch!! Krya på dig!Vill dö... jag hatar att ha astma och hosta. Feber och snor är inga problem men hosta...
Krya på dig!Vill dö... jag hatar att ha astma och hosta. Feber och snor är inga problem men hosta...