Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bilbältet jävlas fortfarande och jag har glömt min klocka hemma. Nu klarar jag mig ju med andra klockor, men det känns så naket på armen!

Lite lugnare i dag. Hv är bra. vi löser nog detta med värmen. Pannan hade gått sönder så det förklarar en del och en del fixas till har dom lovat. Dom förstod min chock. Det löser sig :)

Snön vräker ner, kaffet ångar i koppen och snart dax för utsläpp :)

Det är ju bara pga. bra grannar som man bor kvar, hade inte jag haft så bra grannar som jag har så hade jag flyttat för länge sen istället för att planera ett nybygge här.
Ja, grannarna och läget.
10 min till affären, 5 min till skola och dagis. Lekpark några 100 m hemifrån. Det väger ju klart upp en del, men inte helt :p

Lite lugnare i dag. Hv är bra. vi löser nog detta med värmen. Pannan hade gått sönder så det förklarar en del och en del fixas till har dom lovat. Dom förstod min chock. Det löser sig :)

Snön vräker ner, kaffet ångar i koppen och snart dax för utsläpp :)
Skönt att det löser sig :)

Snöar här också idag, en hel del dessutom.
10 gr kallt vilket är stor skillnad sedan igår.

På väg till årets första dag i skolan. Enligt tåget är det 1 grad ute, men vet inte om jag tror på det riktigt :cautious:
Var på hockey igår, Rögle - Djurgården. Djurgården vann så karln var glad :rofl: själv har jag aldrig vart intresserad av hockey men man får väl ställa upp :p mer intressant än att se det på tv iaf.

Är kattuperad, den modiga svarta katten var ut på trappen och vände igår, sen har hon mest velat gosa sen dess :love:
Är nöjd att ha fått det trasiga elementet i sadelkammaren bytt, jula tjafsade inte trots att det gått mer än ett år och jag hade hunnit slänga kvittot. Firade med att även köpa en värmefläkt att ställa ute i stallet så det blir lite drägligare att hålla på där. Blir bra att ha när det ska torkas blöta täcken också.
Idag behöver jag ta det lugnt. Hjärnan är inte på banan, mitt minne är katastrofalt igen.. Får iofs mycket motion :angel:

Ligger i sängen med den här utsikten
DSC_0397_zpsmprah2pg.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 527
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 288
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka