Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har lyckats baka idag själv hemma med tre ungar och överlevde utan några större katastrofer :D

Det blev kanelbullar med vaniljfyllning :d
AQFAAAACipdodHRwczovL2NkbjEuY2RubWUuc2UvNDE4MjA5Ni84LTMvdGVtcG9yYXJ5LWltYWdlMTQ1MjE4ODg2NzkwN181NjhlYTQ5YTk2MDZlZTdhMGIzMGU0ODIuanBn

Dom är nog slut imorgon :o

Har ont i magen.. Lyckades ta fel risenta musli och fick inte med mig den glutenfria.. Upptäckte det efter att jag just ätit två portioner :crazy:
Behöver äta riktig mat, men vete tusan om jag fixar det kväll..

Snön vräker ner! men den skulle ju inte komma förrän i morgon,tur jag parkerat i garaget så jag slipper skotta fram bilen ,bara vänta på plogtraktorn.

Sådär ja då var det diskat, funderar på att gå ner till stallet lite senare precis innan jag ska gå och lägga mig, å brodda hästen bak, samt informera på tavlan att min häst ska va kvar inne.
Kommer nog springa ner vid 6 imorrnbitti och ge henne frukosten.
Det kommer en tjej, som ska rida henne vid 7, och hon var tvungen att vara uppsutten halv 8 för att hinna innan hon ska börja jobba. Så funderar på att hjälpa lite, dels förbereda en höpåse för frukosten, samt brodda.

Svär åt bilen igen :rage: Den är superkänslig för ryck i bältet och drar du lite för fort så låser det sig helt. Och rullar inte upp sig igen! :rage: Jag har testat att köra en bit, stanna, stänga av, gå ut och låsa bilen men inte ens det hjälper. Idag fick jag köra hem från jobbet utan bälte. I -20 och halka. Yay :mad: Kollade nyss och det har fortfarande inte dragit ihop sig. Får testa att dra passagerarbältet till förarsidan, trycka i och släppa och sen stänga av och låsa så kanske det funkar. Annars vette fan! :arghh:

Motorlåda till middag satt fint,,,,,,,,,, fĺåt, MOROTSlåda skulle det ju vara. :o

*Hoppas dom slänger fler i containern.* :angel:

Gick för hårt ut med träningen i tisdags och har träningsvärk from hell.. Tur jag är ledig imorgon! Har legat i soffan hela eftermiddagen och tyckt synd om mig. Låren värker, kramp i vaderna, huvudvärk och frusen. Bra dag!

Jaa, nu är hunden dålig i magen också"" så jag slipper känna mig ensam.. Han hade fått tag på soppåsen...

Du får busa med henne i boxen. :up: Min Madam älskade när vi busade och retades på kvällarna sen hon kommit in och hon valde alltid bus före mat och började inte jag så började hon. :bump: :D

Vi har inte riktigt kommit dit än, hon förstår inte meningen med bus än så länge men jag jobbar på det :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 527
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 290
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka