Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tåbrodd behövs inte tills polarpads! Dom fäster man i traktbrodden, kostar lite men dom sparar man sedan så kan man plocka fram dom till nästa gång man behöver dom. Dom är suveräna att ha hemma om man inte vill ha sulor konstant på hästen under vinterhalvåret.
Happ har nu förlorat två hus för dom har blivit borttagna före visningen Ska aldrig mer vänta tills de är visning igen
Kolla noga, vad jag sett finns bara för tåbrodd? Köpte precis. Och tåbrodden satt för långt isär på framhovarna, men det gick ändå.Då har jag missförstått! Såna ska införskaffas, tack
Det blir mer och mer sånt nu. Har sett flera gånger att bostäder är borttagna innan visning. Men de som går in och ger ett accept pris måste väl ändå sett bostaden innan?
Meh!Jag hällde precis ut min lunch på jobbet. Brände mig när jag tog ut den ur micron och tappade den. Soppa.....
Kolla noga, vad jag sett finns bara för tåbrodd? Köpte precis. Och tåbrodden satt för långt isär på framhovarna, men det gick ändå.
Men fy ,här är det drägliga -2
Ja drömma kan man ju medans snön yr utanför fönstret. Antar att det snöar i din ände av länet också?Snart sommar då med grill- bad- -och tältväder igen.
Om 6 månader fyller jag år! Vilket också innebär att det har gått hela 6 månader sen den otroligt trevliga träffen hos @athena_arabians
Helt klart!!Jag hoppas på att fler än jag är sugna på en repris
Ja drömma kan man ju medans snön yr utanför fönstret. Antar att det snöar i din ände av länet också?
Vi har inte riktigt kommit dit än, hon förstår inte meningen med bus än så länge men jag jobbar på det
Vi har inte riktigt kommit dit än, hon förstår inte meningen med bus än så länge men jag jobbar på det
Jag brukar börja med att handmata med morötter som hästen måste bita av bit för bit, sen börjar jag själv äta små bitar och "missunna" hästen lite och tjaffsa lite och då brukar det släppa. Om du försöker koppla upp mentalt och ge signalerna "men ta för dig då" så brukar buset komma som ett brev på posten. Huvudsaken är att man ALDRIG bannar hästen när den börjar ta för sig utan bara kör på för då får man en unik relation och dom vet så väl när det är lek och allvar.Vi har inte riktigt kommit dit än, hon förstår inte meningen med bus än så länge men jag jobbar på det
Var tvungen att gå in och kolla, det är bara för tåbrodd. Kasnke fanns tidigare?Hm var det verkligen polarpads jag använde då? Kanske var något annat?