Va härligt.Kom på att det nog kunde uppfattas så men han är fortfarande på jobbet, men borde sluta när som helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va härligt.Kom på att det nog kunde uppfattas så men han är fortfarande på jobbet, men borde sluta när som helst
Det sura är ju när man inte får på en pall typ, hur mkt man än spelar Tetris! Vi kör ju mest kök, dvs låååååånga bänkskivor...Jo det ställer till det lite ibland, men jag ser det lite som ett vuxenpussel att få ihop pallarna på så liten yta av flaket som möjligt, samt även se om det går att ställa annat gods som kan passa in i "hålrummen".
Vissa dagar är det ett rent helvete, men när man löser pusselt, fy fan va bra man känner sig då, liksom YEAH!
Det där läget är jobbigt, fast det är inte bara truckföraren som ska lista ut hur man ska ställa pallarna, även lastbilschauffören ska hjälpa till. Ibland har jag haft dialoger med truckchaufför och fått möblera om på flaket.Det sura är ju när man inte får på en pall typ, hur mkt man än spelar Tetris! Vi kör ju mest kök, dvs låååååånga bänkskivor...
Jag har mätt och räknat ut att jag hanterar runt 10 olika pallstorlekar, och då är inte fönsterpall och glashäckar inräknat.
Vi lastar ju alltid tillsammans, chaffisen och jag. Det är alltid egen bil som kör ut från oss. Tänk så kul det skulle vara om du fick körning hit nån gång!Det där läget är jobbigt, fast det är inte bara truckföraren som ska lista ut hur man ska ställa pallarna, även lastbilschauffören ska hjälpa till. Ibland har jag haft dialoger med truckchaufför och fått möblera om på flaket.
Förvisso kan man alltid lasta på taket då det inte finns någon max höjd för hur högt man får lasta, dock säger frihöjden på viadukter något annat.
Jag vill gärna! Men frågan är om det är så lämpligt, jag har aldrig kört truck - men gillar att köra fort!Och du får komma ut till mitt jobb nån helg så kan du få trucka lite
Hjälp, jag skulle aldrig komma därifrån.Vi lastar ju alltid tillsammans, chaffisen och jag. Det är alltid egen bil som kör ut från oss. Tänk så kul det skulle vara om du fick körning hit nån gång!
Nu är han härVa härligt.
Ha så trevligt.Nu är han här
Den jag fick på fall hade veckan innan tagit min tjänstecykel och placerat den längst upp i ett ställage samt tagit med sig trucknycklarna. När han fettat in basens cykeldäck så han slog ikull på betonggolvet (det var ett sånt där finslipat och behandlat golv som blev skithalt av några droppar olja bara) så det small om det då blev han omplacerad och fick bara skitjobb och strax därefter slutade han av sig själv på firman.Tanken har slagit mig, men samtidigt vill jag inte gå ner på hans nivå. Jag fick Geisha choklad av en annan kollega, för att jag är snäll så ja tror snällhet lönar sig åt dom som förtjänar det.
Karma brukar ofta hitta sådana personer och straffa dom.Den jag fick på fall hade veckan innan tagit min tjänstecykel och placerat den längst upp i ett ställage samt tagit med sig trucknycklarna. När han fettat in basens cykeldäck så han slog ikull på betonggolvet (det var ett sånt där finslipat och behandlat golv som blev skithalt av några droppar olja bara) så det small om det då blev han omplacerad och fick bara skitjobb och strax därefter slutade han av sig själv på firman.
Grannbarnens leksaksbil har fått eget liv för två nätter i rad har den gått igång av sig själv, sen plundrades den på batterier och vad hände då, jo den började köra omkring iallafall mitt i natten så nu ligger den ute på trappen. Skulle inte förvåna mig det minsta om den helt plötsligt finns i huset igen och börjar köra runt mitt i natten.Det vore lite läskigt då jag bor och sover själv, i så fall har kudden fått eget liv. scary
I så fall undrar jag vad jag gjorde i tidigare liv . Måste varit riktigt hemsk....Karma brukar ofta hitta sådana personer och straffa dom.
Jasså? Är det nu vi ska springa för livet eller?I så fall undrar jag vad jag gjorde i tidigare liv . Måste varit riktigt hemsk....
Karma kan man lita på. Jag väntar på att den ska slå till i en förening där jag la ner min själ och fick skit för det jag gjorde och till sist fick ett "icke önskvärd i föreningen" av styrelsen som går i ordförandens ledband för att dom är rädda för honom.Karma brukar ofta hitta sådana personer och straffa dom.
Kusligt.Grannbarnens leksaksbil har fått eget liv för två nätter i rad har den gått igång av sig själv, sen plundrades den på batterier och vad hände då, jo den började köra omkring iallafall mitt i natten så nu ligger den ute på trappen. Skulle inte förvåna mig det minsta om den helt plötsligt finns i huset igen och börjar köra runt mitt i natten.
Hehe, truckar går inte så fort det är som att köra en bil med symaskinsreglage typ.Jag vill gärna! Men frågan är om det är så lämpligt, jag har aldrig kört truck - men gillar att köra fort!
Jag tror jag vet varför, han förtränger och blir gärna lite "hö-hö, spöken, vad larvigt" medans hon och barnen varit med om en hel del underligt på förra stället och lillgrabben haft mardrömmar där han varit helt borta och inte gått att väcka. Besatt skulle jag vilja säga.Kusligt.