Åt du uteEn något försenad middag precis intagen och jag fryser, det var onödigt kallt och blåsigt på balkongen
Här blåser det små ,men är +7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åt du uteEn något försenad middag precis intagen och jag fryser, det var onödigt kallt och blåsigt på balkongen
Underbara buke, fina @dobbis jagvisste den frågan skulle komma jag bara väntade efter mitt upplägg som jag insåg i efterhand.Åt du ute
Här blåser det små ,men är +7
Jag kunde inte låta bliUnderbara buke, fina @dobbis jagvisste den frågan skulle komma jag bara väntade efter mitt upplägg som jag insåg i efterhand.
Svar: Jag åt inne sittandes vid datorn men jag gick ut på blåskongen efter och tog en cigg.
Jo, men jag misslyckades kapitalt. Jag fattar inte riktigt varför jag inte satt kvar heller. Hästen blev rädd och slängde sig. Sånt brukar jag sitta kvar för.@Magiana Ajje obekvämt är bara förnamnet. Är det inte meningen att man ska sitta kvar på ryggen?
Inte alltid man riktigt har en chans att förstå varför man sitter på backen egentligen med en lyckligt frustande häst som buffar på en med ett flin.Jo, men jag misslyckades kapitalt. Jag fattar inte riktigt varför jag inte satt kvar heller. Hästen blev rädd och slängde sig. Sånt brukar jag sitta kvar för.
Jag mår som jag förtjänar idag. Vänster rumphalva har sagt upp sig. Jag haltar fram och får sitta på andra rumphalvan. Om jag rör mig fel får jag veta det. Då hugger det.
I Umeå!
Fy helvete vad kallt. Snöar gör det också. Hur kan någon vilja leva såhär?
Hästen blev upprörd av händelsen så det var inte kul för den heller.Inte alltid man riktigt har en chans att förstå varför man sitter på backen egentligen med en lyckligt frustande häst som buffar på en med ett flin.
Fråga mig inte var jag tog denna erfarenhet ifrån då är risken att jag drar fulkortet det klassiska "en kompis kompis mosters kusin sa..."
Ajje, sitt på kudde tills det känns lite bättre, fy usch.
En märklig fluga flyger omkring i huset. Den har väl vaknat då det är + 9 ute.
Bild på jumpsuiten @Trott sytt till mig. Kass bild dock.
https://www.pixeltopic.com/image/mvsibmoxpyqyrjx/?size=full
Hoppas hästen kan hantera det mentalt och fortsätta framåt utan problem.Hästen blev upprörd av händelsen så det var inte kul för den heller.
Jag vet inte om det funkar bättre att sitta på kudde. Det gör ju ont även när jag ligger fel i sängen.
Hästen är det ingen fara med. Det var bara för stunden. Han är annars en stabil 24-åring med världsvana. Men även en gamling får ju lov att reagera. (Fast han vet inte om sin ålder och är mycket fräsch. Ibland har han hyss för sig eller taggar till.)Hoppas hästen kan hantera det mentalt och fortsätta framåt utan problem.
Kudde känns som det inte gör så mycket nytta nej, tänkte mest för att få höjd på den snälla sidan och avlasta den onda från direkt tryck men om du har ont att sitta i sängen lär det hjälpa föga, krya på dig!
Vaken. Skickat i iväg sambon med frukost och lite packning inför veckoslutet på Horse Show.
Äter frukost och ska börja förbereda hästar och hundar som blir ute längre än de är vana vid nu när jag varit hemma på heltid i flera månader. Eller hästarna är alltid ute förstås
Hästen är det ingen fara med. Det var bara för stunden. Han är annars en stabil 24-åring med världsvana. Men även en gamling får ju lov att reagera. (Fast han vet inte om sin ålder och är mycket fräsch. Ibland har han hyss för sig eller taggar till.)
Ute på morgonpromenad med två alldeles för pigga hundar
Igår kunde de tydligen sova till tio, men inte idag?
Nu får vi köra igen! Så om inget havererar på nytt så bör det gåÅh jag hoppas det går att åka tåg Tierp-Sthlm imorgon.
Eller iaf Uppsala-Solna. Från Tierp kan jag åka buss.