Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet hur det är. Stor bidragande orsak till min utmattning . fick hjälp på annan vc.Mitt problem är att de inte ser de problemen jag har känns som de mest tycker jag är gnällig
Jag är hos habiliteringen... Men jag ska väl sluta och sköta jobbet så kanske man kan få hjälp.Vet hur det är. Stor bidragande orsak till min utmattning . fick hjälp på annan vc.
Hoppas du hittar rätt med *kram*
Idag är det två år sen Opal togs bort. Jag saknar honom fortfarande så hysteriskt mycket. Hästen, myten, legenden - mannen i mitt liv
Hoppas det går bra!Maken är hos veterinären med hunden, han mår inte alls bra.
Åh nej! heartMaken är hos veterinären med hunden, han mår inte alls bra.
Dom hade fått komma in på ett rum direkt trots att dom kom på akutmottagningen. Det känns inte bra det här. Det har aldrig hänt förut när vi varit där.Åh nej! heart
Har du slagit i?Andra dagen i rad då jag har ont (brännande obehaglig smärta) på utsidan av ena bröstet. AJ! Tar sjukt ont och är nästan olidligt när jag rör mig. Kaos.
Måste dock bege mig mot jobbet
Liten då Håller tummarna för honom!Dom hade fått komma in på ett rum direkt trots att dom kom på akutmottagningen. Det känns inte bra det här. Det har aldrig hänt förut när vi varit där.
Idag är det två år sen Opal togs bort. Jag saknar honom fortfarande så hysteriskt mycket. Hästen, myten, legenden - mannen i mitt liv
Håller tummarna att han kryar på sigMaken är hos veterinären med hunden, han mår inte alls bra.