Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att dra en borste genom håret så man inte skrämmer slag på alla man möter, gör nog ingen jätteskillnad men kan absolut inte bli värre lovar jag.
Det får bli en stark hårsnodd som hjälpmedel tror jag nog :o

Har du slagit i?
Har du en böld på gång?
Känns det knöligt innanför huden?

Inga knölar vad jag kan känna! Har inte slagit i eller liknande. Ger det över helgen sen får jag se om jag ska utnyttja högkostnadskortet (Mvh tant :angel: )

Tack så mycket @Galant, @Ninnurur, @hallonsaft och @Klara .
Han kommer bli inlagd över natten för observation och provtagning.
biteme_bigarmhug.gif

Sitter här lätt vimmelkantig och nästan lite illamående efter massagen. Men det brukar vara tecken på att massagen var välbehövlig och tog bra.
Tur det är gångavstånd mellan kliniken och arbetet så jag slapp köra bil tillbaka, hade nog varit en rejäl trafikfara :nailbiting:

För ett bra tag sedan bröt min faster sitt ben när hon var ute och gick. På flera ställen så sedan dess har hon suttit i rullstol då de inte kunnat operera ännu men snart så kanske. Iaf, då hon även är aktiv inom politiken så åker hon just nu runt med sin rullstol för att ta fram vägar som är lätta och tillgängliga för de med funktionshinder. Något bra i det hela antar jag.

Jag och hunden är väl...sådär... imponerade över att de som ska jaga med henne idag är över en timme sena :meh:
Utan att höra av sig med en förklaring? :crazy: Jag hade nog satt upp en lapp på dörren " ute och jagar" när de väl kommer. :angel:

@Malin_L Håller tummarna för vovven! :heart

Själv har jag en dag hemma, jag satte ner foten och vägrade åka till Örebro för någon timmes prat om vad vi ska göra imorgon... :meh: Jag tyckte att vi kunde göra det över datorn idag och sen träffas imorgon förmiddag och så har vi seminarie på efm. Vi var två i gruppen som höll med den idén, en som förstod vad vi menade och en som är skitsur vilket jag högaktligen skiter i. :angel:

Just kommit hem från ännu en intensiv dag på körskolan, stadskörning idag och det gick uselt. Det här kommer aldrig att gå. Herregud. Jag behöver verkligen någon som kan hjälpa mig att övningsköra, måste bara fundera ut vem som skulle kunna tänka sig att göra det. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 204
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 359
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar