R
Reykjavik
Omväxling förnöjer
Nu har de lagt sig i biabädden och snarkar, var tydligen jobbigt att gå ut när det blåser
Jag ska göra frukost och fortsätta på uppsatsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Omväxling förnöjer
Sånt får mig att köra väldigt långsamt så jag har gott om plats till framförvarande just utifall man måste bromsa. Fruktansvärt obehagligt! Hur svårt kan det vara att hålla avstånd?Fö kan jag säga att jag är fortfarande skitförbannad på några av idioterna till lastbilschaufförer jag delade 50:an med igår
Mörkt och regnigt men puckot bakom tyckte ändå att det var en bra idé att ligga i häcken på mig så nära att jag inte såg regskylten (jag såg typ grillen). Idioten framför mig tyckte att det var en bra idé att köra om de två! lastbilar med släp som låg framför honom (jag hade alltså tre tradare framför mig) och orsakade nästan en frontalkrock med en mötande tradare. Det var verkligen skitnära, den mötande tradaren helljusblinkade flera gånger för jag antar att han kände att han själv inte skulle få stopp i tid. Hade jag fått lov att lägga på en pallnit hade idiotjäveln bakom mosat mig, mina bromsar hade tagit f-n så mycket snabbare än hans.
Fan ta idioter som inte kan hålla avståndet! Båda tradarna (framför och bakom) var tyska, jag var tvungen att stanna och fylla på spolarvätska och då såg jag att den bakom också var tysk.
Sånt får mig att köra väldigt långsamt så jag har gott om plats till framförvarande just utifall man måste bromsa. Fruktansvärt obehagligt! Hur svårt kan det vara att hålla avstånd?
Mitt problem är att de inte ser de problemen jag har känns som de mest tycker jag är gnälligMan måste vara tillräckligt frisk för att orka kämpa för vård...tyvärr. Stor kram!
Är på jobbet nu
Väntar på att min "handledare" ska komma.Jag är också på jobbet... i mitt hemmakontor Nackdelen med det är att Någon Annan inte fixat nya färgpatroner till skrivaren
Grattis!JAG VANN!
Tack! Budgivningen på min drömlägenhetGrattis!
Vad vann du? Jag har inte hängt med i slutet på förra tråden, det skrivs ju så många inlägg.
@athena_arabians with license to kill.Jag kan säga att i min fantasi sköt jag sönder hans däck a la amerikansk actionfilm
@athena_arabians with license to kill.
Jag ställer upp som alias hävdar bestämt att du inte sköt är du körde utan att du surfade på buke och hade stenkoll
Sikka spån och dessutom med lite större fordon bläää
Tur inget hände
Det är sällan jag är rädd i trafiken men det där var läskigt. Min lilla Saab har liksom inget att säga till om när de andra är så där stora. Iofs hade jag nog varit rätt rökt om något hänt även om jag hade haft jobbilen (King Cab).