Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fö kan jag säga att jag är fortfarande skitförbannad på några av idioterna till lastbilschaufförer jag delade 50:an med igår :meh:

Mörkt och regnigt men puckot bakom tyckte ändå att det var en bra idé att ligga i häcken på mig så nära att jag inte såg regskylten (jag såg typ grillen). Idioten framför mig tyckte att det var en bra idé att köra om de två! lastbilar med släp som låg framför honom (jag hade alltså tre tradare framför mig) och orsakade nästan en frontalkrock med en mötande tradare. Det var verkligen skitnära, den mötande tradaren helljusblinkade flera gånger för jag antar att han kände att han själv inte skulle få stopp i tid. Hade jag fått lov att lägga på en pallnit hade idiotjäveln bakom mosat mig, mina bromsar hade tagit f-n så mycket snabbare än hans.

Fan ta idioter som inte kan hålla avståndet! :rage: Båda tradarna (framför och bakom) var tyska, jag var tvungen att stanna och fylla på spolarvätska och då såg jag att den bakom också var tysk.

Godmorgon. Ligger kvar hemma i sängen idag också. Eventuellt får jag sällskap av lillungen också, hon var hängig igårkväll. Väckte henne nyss och hon skulle känna efter en stund.

Min hjärna sa Pling! klockan fem och sedan dess har jag inte sovit alls. :meh:

Fö kan jag säga att jag är fortfarande skitförbannad på några av idioterna till lastbilschaufförer jag delade 50:an med igår :meh:

Mörkt och regnigt men puckot bakom tyckte ändå att det var en bra idé att ligga i häcken på mig så nära att jag inte såg regskylten (jag såg typ grillen). Idioten framför mig tyckte att det var en bra idé att köra om de två! lastbilar med släp som låg framför honom (jag hade alltså tre tradare framför mig) och orsakade nästan en frontalkrock med en mötande tradare. Det var verkligen skitnära, den mötande tradaren helljusblinkade flera gånger för jag antar att han kände att han själv inte skulle få stopp i tid. Hade jag fått lov att lägga på en pallnit hade idiotjäveln bakom mosat mig, mina bromsar hade tagit f-n så mycket snabbare än hans.

Fan ta idioter som inte kan hålla avståndet! :rage: Båda tradarna (framför och bakom) var tyska, jag var tvungen att stanna och fylla på spolarvätska och då såg jag att den bakom också var tysk.
Sånt får mig att köra väldigt långsamt så jag har gott om plats till framförvarande just utifall man måste bromsa. Fruktansvärt obehagligt! Hur svårt kan det vara att hålla avstånd?

Sånt får mig att köra väldigt långsamt så jag har gott om plats till framförvarande just utifall man måste bromsa. Fruktansvärt obehagligt! Hur svårt kan det vara att hålla avstånd?

Väldigt svårt tydligen :grin: Hade jag varit tvungen att tvärbromsa hade jag förmodligen dött och lastbilschauffören åkt dit på det men det hade ju liksom kvittat för min del... :meh: Jag dubbeltrampade på bromsen flera gånger och hade tom på varningsblinkers två gånger (ja, jag vet att man inte får göra det) utan resultat :mad: Det var länge sedan jag var så rädd i trafiken.

Jag kan säga att i min fantasi sköt jag sönder hans däck a la amerikansk actionfilm :D

Tack @athena_arabians! :o:love:

När jag får såna idioter bakom mig brukar jag dra igång dimmljuset bak. Det brukar få en del att fatta iaf för det är rätt jobbigt att få det i ögonen. Vet dock inte om det funkar på tradare eftersom dom sitter högre upp @athena_arabians :meh: oavsett är det för jävla störande och obehagligt att ha nån så nära!

Jag och hunden är väl...sådär... imponerade över att de som ska jaga med henne idag är över en timme sena :meh:

@athena_arabians with license to kill.
Jag ställer upp som alias hävdar bestämt att du inte sköt är du körde utan att du surfade på buke och hade stenkoll ;)
Sikka spån och dessutom med lite större fordon bläää
Tur inget hände :love:

:up:

Det är sällan jag är rädd i trafiken men det där var läskigt. Min lilla Saab har liksom inget att säga till om när de andra är så där stora. Iofs hade jag nog varit rätt rökt om något hänt även om jag hade haft jobbilen (King Cab).

Varit och lämnat punka-däcket på verkstaden.
Kom inte från jobbet i går nämligen, eftersom bakdäcket på bilen var platt som en pannkaka.
Fick ringa sambon som kom med sommardäcket och hjälpte mig byta.
Satt en stor jävla gipsskruv rakt in i däcket.

:up:

Det är sällan jag är rädd i trafiken men det där var läskigt. Min lilla Saab har liksom inget att säga till om när de andra är så där stora. Iofs hade jag nog varit rätt rökt om något hänt även om jag hade haft jobbilen (King Cab).

Ja man är ju rätt liten om man inte rattar buss eller så om man hamnar som du gjorde.

Dagens GP skriver:
"Polisen tvingas dirigera om trafiken i centrala Göteborg på grund av ett trailersläp blockerar Kruthusgatan efter en krock mellan två lastbilar." osv......

Jag utelämnar vidare djupgående kommentar men tydligen åtminstone bara fordonen som är skadade, inga personskador.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 204
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar