Vad har ni för träns/kandar?

Sv: Vad har ni för träns/kandar?

Det rundsydda Passier kandaret (i cob stl) kostar 8.000:- kronor hos Ingdams.

Jag har koll.. :D

*kl*
Nu har jag köpt en ny nosgrimma till Frida!:banana:
Hela 5,5cm bred!!:banana: Rätt nöjd med den, Frida blev ganska så snygg i det breda :D
Juli135.jpg

Juli134.jpg

Nej, hon var verkligen inte på fotohumör :rofl:

Med ordinarie nosgrimman (4cm)
060603-04001.jpg

Har sj inte bestämt mig vilken jag tycker bäst om... Modellmässigt är den ordinarie snyggare enligt mig, men hon passade verkligen bra i brett! Kan inte bestämma mig om jag ska fortsätta med den breda o tävla osv eller byta till den smalare till tävlingar?

Senast ändrad:

Jag har ett trans fran knights, kopte det pa falsterbo forra are for ca 350 kr

EFIT023.jpg

ett ihopplock med nosgrimma fran dobert. nosgrimman betalade jag ca 500kr for (fick den valdigt billigt!) ord pris ca 950 kr

mosslunda024.jpg

och nar det rids pa kandar har jag formanen att fa lana ett OS-kandar av min fd chef. hon anvander det aldrig ;)

adamkandar29-5022.jpg

Hasten jag red (ar i spanien nu) har sjalv ett kieffer som han passar valdigt bra i! tyvarr dalig bild.

024.jpg

Jag alskar trans! Spec OS. drommer om att kunna kopa dom har tva:
Rotationofjul027.jpg

Rotationofjul026.jpg

vart hittar man en döbertnosgrimma för 950kr? eller vart kan man köpa dem överhuvudtaget förutom hos hogsta ridsport för runt 1300kr?

DSC08591.jpg

Det tränset jag just nu har till vardags i dressyr. Kan ev. komma att användas även på ngn hopptävling.
Vi får se. Fler bilder på andra träns återkommer jag med när jag tagit dem :p

kan handa att jag har minnesforlust angaende priset.. fick for mig att den kostade strax under 1000-lappen.. men det kan lika garna varit strax over.. men inga 1300 kr iaf. vet att H&R i flyinge har bra pris pa sina dobert-nosgrimmor

hittade tyvärr ingen döbert på deras hemsida. kanske bara har i butiken?

nu hänger jag inte med riktigt.. :p

men det var hur som helst sjukt snyggt!!!! :love:

sugen på ett av dom pannbanden, men dom kostar ju 1200 spänn.. :eek:

ska nog heller köpa ett döbert träns, eftersom nosgrimman är bredare och så är det snyggare brun färg. os är så väldigt mörk. men det är ju lite synd för då kan jag inte få ett sånt pannband... :angel:

aha!! :idea: :D

Ja det var riktigt snyggt. :d

Victovie; vad synd... men bra för dig!! ;)

Hahha :D. Jag hade ytterst tur! Någon höll på att bjuda över mig under de sista minutrarna, men jag hade tiden på min sida så det klarade sig på håret :p.

*kl*
Nu har min ponny fått ett nytt dressyrträns med bred nosgrimma och vitt foder.
Dressyrtränaren sa att hon såg ut som en riktig dressyrhäst, (sen ändrade hon sig till ponny) nu. :D

*KL*

Ska leta träns på falsterbo imorrn.

Någon som vet var man kan tänkas hitta ett svart dressyr träns till ett bra pris och jag vill ha VIT FODRING även om det är lite "ute".

tips?

men du fick ju betala rätt så saftigt förden också men det kanske det var värt för snyggt blev det! ser ut att matcha färgen på kandaret också.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 666
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bilder som ser ut att visa blåa tungor som föranlett förhör med fem av ryttarna från OS-dressyren Vilka ryttare det handlar om...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag behöver en ny ryggsäck. Givetvis finns inte längre den modell jag varit så nöjd med :cautious: (Jag vet vad det står på bilden men...
2
Svar
26
· Visningar
1 633
Hemmet Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild :) Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har...
2
Svar
31
· Visningar
1 694
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V