LadyCovergirl
Trådstartare
Här snubblade jag över en Salomon med lite färg. Oklar inredning men det kanske finns på nån annan sida.
Ska se om jag kan hitta lite mer information om den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här snubblade jag över en Salomon med lite färg. Oklar inredning men det kanske finns på nån annan sida.
Den i färgen melon var väldigt fin men tyvärr lite för dyr. Ska dock kika vidare lite på den som hette Quasar!
Kan intyga att Osprey är helt fantastiskt bekväma ryggsäckar och håller i all evighet verkar det som. Haft min i evigheter och den har varit utsatt både för ett och annat på olika resor och daglig användning på hemmaplan. Det finns inte minsta skråma på den. Nackdelen är ju tyvärr inköpspriset ligger högt.
27 liter men håller med angående färgerna. Annars tycker jag storleken och facken är rymliga och bra placeradeDen ser rejäl ut. Vet du hur många liter det är? Försökte hitta information om det på hemsidan men gick bet. Synd på färgerna också
27 liter men håller med angående färgerna. Annars tycker jag storleken och facken är rymliga och bra placerade
Kolla Haglöfs! Rea just nu.