Hur är hunden mentalt? Liknar den någon av raserna mer?För jag inte hade bättre förstånd och vi blev dödskära när vi var och titta på valparna
Missförstå mig rätt, jag älskar min hund men pälsvården är A Pain In The Ass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är hunden mentalt? Liknar den någon av raserna mer?För jag inte hade bättre förstånd och vi blev dödskära när vi var och titta på valparna
Missförstå mig rätt, jag älskar min hund men pälsvården är A Pain In The Ass
Vi brukar säga han har två hjärnhalvor, en pudeldel och en aussidel. Hur han är beror på vilken del av hjärnan som är inkopplad.Hur är hunden mentalt? Liknar den någon av raserna mer?
Nu var iofs inte frågan till mig men eftersom jag har fyra ”poo” så svarar jag ocksåHur är hunden mentalt? Liknar den någon av raserna mer?
En snabb googling gav dettaÄr det någon som sett en naken chinese crested korsning? Jag har sett en puff korsad med papillon men aldrig en naken. Finns det chinesedoodle eller doodlecrest eller liknande? Kan bara tänka hur den hunden skulle se ut Eller så blir det ”jätte bra” men är ytterst tveksam.
Den har inte försvunnitTänkte på en sak, en blandning som inte nämnts än är Cockerpoo. Såg en första gången 2009/2010. Har den korsningen försvunnit? Hört mest om Labraddodles här på buke och lite annat också så klart men då 2009/2010 verkade Cockerpoo vara rätt så nytt och vanligare än Labradoodles? Smyger in frågan eftersom den delvis är ot men mest handlar om relationen med Labradoodles och olika liknande kombinationer.
Ja dregelfria ,ungefär samma argument som fällfria labradoodles.Finns flera "Newfypoo" till salu på blocket just nu. Något otippad blandning i mina ögon, men de kanske dreglar mindre än en ren Newfoundland
Jag har just fått upp ögonen för vattenarbete och vilka häftiga powerhouses newfoundland kan vara - jag blir jätteledsenFinns flera "Newfypoo" till salu på blocket just nu. Något otippad blandning i mina ögon, men de kanske dreglar mindre än en ren Newfoundland
Ja, nu är väl pudlar också rätt bra i vatten men jag kan ändå inte se vad som skulle bli bättre av att blanda rasernaJag har just fått upp ögonen för vattenarbete och vilka häftiga powerhouses newfoundland kan vara - jag blir jätteledsen
Fast det går inte ens börja jämföra arbetet de två raserna från början skulle utföra. Knappt värt att ta upp i sammanhanget tycker jag.Ja, nu är väl pudlar också rätt bra i vatten men jag kan ändå inte se vad som skulle bli bättre av att blanda raserna
Sennenpoos var väl på tapaten för inte så länge sedan också om jag minns rätt.Finns flera "Newfypoo" till salu på blocket just nu. Något otippad blandning i mina ögon, men de kanske dreglar mindre än en ren Newfoundland
Kan tro det, Berner Sennen har ju också varit lite av en modehund, speciellt i USA, så det vore väl givet att blanda in den i Poo-korsningarna.Sennenpoos var väl på tapaten för inte så länge sedan också om jag minns rätt.