Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Vilket är bra för jag kommer behöva sitta och jobba 22-02 typ. Sen upp 06 Ska gymma 20-22 också först.Jävlar vad alla är trötta idag. Jag är sjukt pigg och speedad idag. Så pass att chefen tyckte att jag nog inte behövde mer kaffe. Är iaf svinpigg och har pratat hål i huvudet på allt och alla. Joråsåatt eee
Mitt jobb har redan bokat julbord, får att få plats på det stället vi villIgår var min granne och sålde jultidningar och idag får jag reklam julbord 2018. Ehhh lite tidigt någon va??
Tuff brud med samma artist borde ju annars vara klockren på ditt jobbKommer in på jobbet, klädd lite som en clown, stänger av den tråkiga topp 50-listan på Spotify och slår igång Lill Lindfors ”Hör min samba”. Chefen bara ”hej”
,
Nja..... Julborden brukar väl börja serveras rätt tidigt?Igår var min granne och sålde jultidningar och idag får jag reklam julbord 2018. Ehhh lite tidigt någon va??
Oh nooo Du betalade rätt fort va
Får ett mail om att jag ska betala en hutlöst massa pengar för att undvika att mitt porrsurfande offentliggörs.
Ha ha ha.
Det är att ha tilltro till människors enfald.
Får ett mail om att jag ska betala en hutlöst massa pengar för att undvika att mitt porrsurfande offentliggörs.
Ha ha ha.
Det är att ha tilltro till människors enfald.
Bjuder grannarna på konsert nu... Sitter och sjunger (högt!) med balkongdörren öppen...
I mitt förra hus satt ofta ett gäng pensionärer och jammade loss på fioler och dragspel på balkongen. Sen brukade folk i husen runtom applådera ut dom för extranummer efter att de gått in igen