Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rast
Så seg idag
Tisdagar är verkligen inte min dag alls
Slutar 17:30
Får ju lite sovmorgon imorgon tack vare studiedag men ändå

Jag har sovit i fåtöljen. Nu ska jag skicka in en matform i micron och lite senare ska jag gå en sväng. Solen har kommit fram igen.

Hela vårt lärarum var halvt utslagna idag. Vi gäspade ikapp och blinkade. Det gick åt kaffe och även några tiominuterspromenader innan jag till slut gav upp och gick hem strax före 3.
Det går bra så länge jag står i klass och har eleverna att kommunicera med. Men så ska jag sätta mig vid skrivbordet och - milde himmel - TÄNKA. Där föll det.

Resten av veckan är förberedd och även måndagen. Så det var stilla surfing efter eventuell ny forskning eller söka intressant läsning om att undevisa analfabeter med inlärningssvårigheter. Och näpp. Jag somnade stup i ett.

Har varit utan min sköldkörtelmedicin nu ett tag pga strul hos tillverkaren. Idag fick jag mail om att apoteket skickat från Tyskland. Blev så lättad att jag grinade en stund.
Har verkligen tappat all energi och är så himla snurrig. Det har varit galet tufft att orka jobba och humöret har varit rätt ansträngt. Kommer beställa hem reservlager inför framtiden. Är så glad att jag fått hjälp med den här medicinen. Hade jag behövt må så här jämt hade jag fasen gett upp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 441
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka