Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det vete fan om jag klarar av att jobba heltid. Det går inte så bra verkar det som. Förmågan att fokusera tycks vara på nästan noll. Skit liksom.

Ätit lunch och sitter just nu och dricker kaffe med liten bulle till. Kom nyss en regnskur som om någon däruppe tömt flera swimmingpooler samtidigt.
Utöver det vanliga tänkte jag försöka ge mig på och få upp en julahylla idag som ska stå sen i förrådet. Sen håller jag på att förbereder för gjutning av trappa. Kanske hinner ge mig på den med. Vore skönt att få det klart.

Har börjat växa fast i soffan :p Tänkte putsa fönster men det blåser helt galet mycket. Känner mig inte helt taggad att klättra upp på en stege och sätta igång :cautious:

Ok, nya kontakten från igår som jag tabbade mig med och skickade mess som var till sambon till verkar vara en skön typ. Det blev en bra Ice-breaker och förmodligen ny ÅF och användare för egen del också. :laugh:
Vi fick också fin respons från en annan potentiell ÅF som provkört våra prylar på egna hästar. De ville hämta mer nu på fre och var skitimpade av resultatet. Askul!

Pust... att diskutera med en tradig gubbe som dessutom är min kollega gällande utkörningar som är hans JOBB är som att stånga huvudet blodigt i väggen.

Jeezez tar honom 10-15 min att diskutera sig fram till det som jag sa från början....

Nej inte det minsta energikrävande

Jag hatar min jävla hjärna som inte fungerar. Nu har jag missat tiden på bilprovningen och måste betala för en ny tid. Det är 500 spänn åt helvete. Som om jag har råd med det :cry::cry::cry:. Nu sitter jag vid Ica och gråter.

Och hur fan kan en besiktning vara så dyr. Det var inte så många år sen som det bara kostade 300, men det har skenat iväg efter den där jävla privatiseringen. Hatar det.

Har precis duschat efter jobbet. Idag var en totalt sett bra dag, för jäklar vilket flyt jag fick till på allt. Det gick så snabbt och lätt trots massor att göra, sådär så att det kändes som om jag faktiskt kan allt bra nu. Helt underbar känsla.

Nu saka jag bara torka lite, sedan blir det iväg för att handla och därefter ska dårarna nog få en promenad :)

Bildbevis...... :D
IMG_20180917_184350_505.jpg

Ååååååh!:love:
/Hungrig som snart måste försöka hinna laga mat innan jag dör alt stryper någon
Men guuud vad smaskigt det ser ut @bettysmatte :d
Och det bästa är att den är lite enkel att göra som den är god att äta :D ! Ingredienser som man har hemma för det mesta. Receptet: https://www.ica.se/recept/bittes-appelpaj-641589/
Den enda ändring jag gjorde var att pudra över lite kanel över äpplena innan jag klickade på smeten.....

Här är det också bakat idag. Äppelkaka på plåt på Åkerö-äpplen. :d:dSka göra en till i morgon, måste handla bakpulver först.
Mina landisar har fått det städat hos sig - nya kvistar och blad. De stora fick en ljummen dusch under kranen. De älskar det:heart:heart Så pass att det blev "fredagsmys" efteråt...:o:o:o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 445
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka