Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ÄLSKAR Lindex smidiga shopping :up: ! Jag bor ju i leggings numera och behövde nya (hål på insidan av låren....:meh:) igen, och VET hur hopplöst det brukar vara att försöka hitta den sorten jag gillar i affärerna. Vilket är konstigt, för det känns som den mest vanliga modellen.... :confused: Svarta bomullsleggings liksom. Men Lindex har. Så inom loppet av ca 3 minuter har jag hittat och shoppat. Gratis frakt om man hämtar i affären - perfekt :) ! Sådant gillar jag :up: !

Helt slut i kroppen idag. Haft kramper i mina ben hela natten (vader, anklar och fötter) så de är ruggigt ömma idag och sömnen blev ju ganska störd. Till och med hunden vart störd av mig och sambon vart inte heller så pigg på morgonen.

Tyvärr är ena kollegan på semester och den andra har långkörning idag så han är inte på plats vilket gör att jag inte har något val måste vara på plats idag.

En kaka och en burk cola zero piggar dock upp lite

Jag har tagit ett snack med chefen. Så jag lägger ner arbetet för dagen och så tar vi ett nytt snack i morgon bitti. Hon tycker inte heller att jag ska komma t ill Stockholm på fredag som planerat.

Så jäkla trist när jag inte bara kan fungera. Kuggarna i skallen går så segt och det går liksom inte att skärpa till sig.

Precis glidit in på jobbet :cool: Har passat hovslagare under förmiddagen och det drog ut på tiden lite mer än jag tänkt mig :o Nu har jag i alla fall äntligen fått dagens första kopp kaffe och inser att det nog får bli en lååång eftermiddag för att täcka upp för tiden jag missat. Vill ju gärna spara flexöverskottet till något roligare :angel:

Trodde det skulle bli sol och varmt idag men det är regnigt och blåsigt. Idag senare ska jag få hjälp med att uppdatera hemsidan så hoppas det inte krånglar med nått bara.

@grodan21 tycker inte att ”inom kort” är när det passerat en månad i det sammanhanget.

Fick åka hem till sängen igen, min tur att få skiten som alla i omgivningen gått med.
Sovit till nu och drömt massa sjuka saker.
Ska nog sova lite till. Fy så risig jag är

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 445
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka