Just svalt det sista av frukosten, om en timme kommer mamma och hämtar mig .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var mycket! Jag har gått lite drygt 9000 steg hittills idag. Som vanligt utsläpp, sen tömkört en häst.Snart gått fjorton tusen steg i dag
Värdelöst att kunna sova ens om det bara är lite hunger. Vaknade nyligen och tänkte att det är ingen idé att försöka somna om utan gå upp och äta och sen ev sova någon timme.
Kollade upp danskt rågbröd nu, inget jag brukar köpa men ser gott ut!
Mörk sirap för att få fram den mörka färgen. Och inte lika kompakt som finskt rågbröd eftersom det inte är gjort av surdeg?
Linfrön, solrosfrön.
Gör du eget eller köper du? Ska kanske testa ett danskt rågbröd men handlar nog det i affären först för att se hur det ska smaka.
Ah ok. Måste testa riktigt danskt rågbröd nångång! Kanske får baka själv om jag hittar nått vettigt receptJag har tyvärr inte i Sverige hittat såna rågbröd som vi köper i DK. De är mest bara frön och otroligt mastiga. Det finns lite liknande i Sverige. Men inte full on. Helt ok, men inte uuuunderbart!
Det här är köpt i DK på ngt bageri.
Har också släppt ut hästar och longerat en hästDet var mycket! Jag har gått lite drygt 9000 steg hittills idag. Som vanligt utsläpp, sen tömkört en häst.
Pga att det inte kommer bli bättre på jobbet och chefen börjar tro att jag inte kommer orka jobbetVarför byta igen?
Kolla fickornaJag har fällt två av tre tujor och nu hittar jag inte min sekatör. Jag hade ju den nyss men nu är den puts väck.
Gjort och den låg inte där. En sekatör är trots allt inte pytteliten.Kolla fickorna