Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag som inte ska tänka på jobb när jag är ledig sitter nu med tryck över bröstet och ångest.
En kollega ringde och berättade en sak som nu stressar mig som sjutton.
Kan inte få svar i saken förrän på måndag heller...

Har köpt dyra franska tulpaner till mamma, hon älskar tulpaner :D Jag bor ju fortfarande hos dem så jag får ju iaf njuta av blommorna jag också :angel:
Wow! När jag köpte dem så var de mest (liite utslagna) knoppar men när jag gick förbi dem för att äta middag bara ett par timmar senare så hade de fullkomligt exploderat! :eek::love:
27728

Fick morgondagens schema. Först hämtar du x och y och kör dem till dialys. Sen hämtar du a och efter det hämtar du b. Ja men vilken tid har du sagt till folk? Inget svar
Tycker synd om folk om de får vänta väldigt länge. Jag kör ju så effektivt som jag kan.

Men jag gillar jobbet! Precis rätt för mig.
Kanske ändå får ta och bjuda "vännen" på det som hon krävde som tack för att hpn hade tipsat mig om jobbet. Hon är kk med min chef fick jag veta så hon har ju hjälpt oss båda.

Trodde jag skulle pyssla i stallet i helgen med ridning då vi fått klartecken att köra men icke. Halt vb.

Hittar ner mig i soffan med hundarna och äter chips till middag

Allmänt deppig just nu

Drabbades av vrålhunger nu när jag skulle sova. Legat och vänt och vridit på mig. Men är för hungrig. Rotade fram danskt rågbröd, dansk leverpastej och sovte. Man blir så jävla hållkäftemätt av danskarnas rågbröd. Som att äta en talgboll typ.
Värdelöst att kunna sova ens om det bara är lite hunger. Vaknade nyligen och tänkte att det är ingen idé att försöka somna om utan gå upp och äta och sen ev sova någon timme.
Kollade upp danskt rågbröd nu, inget jag brukar köpa men ser gott ut!
Mörk sirap för att få fram den mörka färgen. Och inte lika kompakt som finskt rågbröd eftersom det inte är gjort av surdeg?

Linfrön, solrosfrön.

Gör du eget eller köper du? Ska kanske testa ett danskt rågbröd men handlar nog det i affären först för att se hur det ska smaka.

Jag har nyss kommit hem fran ytterligare en dag med hundtraning med Mia Skogster. Jag har sa fantastiskt roligt, lar mig jatte mycket och far berom for mina hundar.
Till och med for Diva's kunskaper 😳 eller jag skulle saga "vissa" av Diva's kunskaper. :cautious: Och att det inte ar nagra problem med Tate, trots att han inte gillar folk har hon inga problem att hantera honom. Dessutom hoppade han som en gud ... Haller apportbocken stadigt och utan att tugga eller halla for lost, I dag skotte han sig den lille.:love:
I morgon borjar vi "sent" :angel: och behover inte vara dar forran vid 8, men senast 8:30.
Jag lar fa ta en "sovdag" nar det ar klart sa jag kan kora hem igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
54 55 56
Svar
1 103
· Visningar
29 325
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar