Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow! När jag köpte dem så var de mest (liite utslagna) knoppar men när jag gick förbi dem för att äta middag bara ett par timmar senare så hade de fullkomligt exploderat!Har köpt dyra franska tulpaner till mamma, hon älskar tulpaner Jag bor ju fortfarande hos dem så jag får ju iaf njuta av blommorna jag också
Andas.Jag som inte ska tänka på jobb när jag är ledig sitter nu med tryck över bröstet och ångest.
En kollega ringde och berättade en sak som nu stressar mig som sjutton.
Kan inte få svar i saken förrän på måndag heller...
Jodå det gör jag.Andas.
Så fina!Wow! När jag köpte dem så var de mest (liite utslagna) knoppar men när jag gick förbi dem för att äta middag bara ett par timmar senare så hade de fullkomligt exploderat!
Visa bifogad fil 27728
Varför byta igen?Börjar kolla på att byta jobb
Så mycket elände
Men orka börja pendla igen
Värdelöst att kunna sova ens om det bara är lite hunger. Vaknade nyligen och tänkte att det är ingen idé att försöka somna om utan gå upp och äta och sen ev sova någon timme.Drabbades av vrålhunger nu när jag skulle sova. Legat och vänt och vridit på mig. Men är för hungrig. Rotade fram danskt rågbröd, dansk leverpastej och sovte. Man blir så jävla hållkäftemätt av danskarnas rågbröd. Som att äta en talgboll typ.
Strax dags att åka till stallet. Imorgon ska det bli 17 grader här