Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tar väl ALLTID emot att kliva upp tidigt på morgonen? Även om man egentligen tycker om sitt jobb för det mesta, vilket jag gör.Jag vill inte jobba Det tar emot att gå upp på morgonen.. Och jag tackade ja till förlängning. Hur tänkte jag där?
Yes! Jag har ocksa sett dokument efter att Google translate varit framme. Jag fick rota runt en hel del innan jag fick tag pa ursprungs dokumentet sa jag kunde lista ut vad det skulle sta.Jag som är typ värst på Svenska, fick hjälpa en vän med en anslagsansökan igår - det fanns inga Svenska kollegor som kunde hjälpa han så han hade fått använda Google translate på de två delar som skulle vara på Svenska.
Får ju bara säga att det är nog bäst att ALDRIG använda Google translate för viktiga dokument som ska in på Svenska. Det var så felöversatt i stora delar att jag höll på att dö av skratt. Eller vad sägs om det här urvalet: Grazers = gräsklippare
Poaching = Poaching
Predators like lions = Räddningsledare som lejon
Det tar väl ALLTID emot att kliva upp tidigt på morgonen? Även om man egentligen tycker om sitt jobb för det mesta, vilket jag gör.
Angående din fråga, så antar jag att du tackade ja till förlängning för att du behöver en inkomst?
Men idag är det ju FREDAG..... !!!