Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fanns inga sådana som min på blocket men jag tror jag har bestämt mig kanskeJag brukar knappa in samma modell på tex blocket och se vad andra har lagt ut för. Och sedan jämföra skick på dem och mitt
fanns inga sådana som min på blocket men jag tror jag har bestämt mig kanske
tycker det är jättesvårt att sätta ett pris
I den här delen av landet hävdas det alltid att jamen det är alldeles för dyrt jag vet en som köpte si eller så för mycket mindre eller det går att hitta mycket billigare Fast så är det kanske överallt förrestenFråga några vänner kanske? Vad skulle du kunna tänka dig att betala för mitt hästsläp om du skulle köpa det?
Eller tänk ut själv vad det minsta du vill ha för det är och lägg sedan ut för några tusen mer så det finns någon prutmån på det. Folk älskar att tro att de har gjort sitt livs affär
Nu kommer jag att svära i kyrkan, men själva låten tyckte inte jag var en riktig höjdare i klass med vad dom kan Men videon...Lyssnar på Deutschland på repeat, bästa låten ever
Nu kommer jag att svära i kyrkan, men själva låten tyckte inte jag var en riktig höjdare i klass med vad dom kan Men videon...
Ses vi 14/8...Jag älskar låten! Tycker det är den bästa de gjort
Videon är grymt bra!
Ses vi 14/8...
De som säger att shettisar bara rymmer ur hagen borde nog träffa mina
Min är "periodare" på att rymma ur hagen. För det mesta är det inga problem alls, men sedan - hux flux - kan hon vara helt omöjlig i några dagar på raken..... Hon bestämmer själv, helt enkelt.....De som säger att shettisar bara rymmer ur hagen borde nog träffa mina