Ännu en som sökt tjänsten i sista minuten (ansökningstiden går ut idag)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ar vaken. Knappt. och ar redan i senaste laget da telefonen inte ringde nar den skulle. Jag ar helt slut innan jag ens borjar i dag. Vinden sliter livet ur en och aven nar huvudvark, trotthet och illamaende pa grund av att man inte ar van vid hojden over havet borjar lagga sig sa ar vinden sa insisterande och alltid pataglig att man blir helt slut.
Men jag har sa himmelens roligt och lar mig sa mycket. Mina anteckningar fyller nastan en tjock "note book" redan och ska bli sa interessant att renskriva nar jag kommer hem. Undrar hur mycket jag kan lasa och hur manga ganger jag skrivit samma sak.
Och nu ar det dags att plocka ihop och starta dagen.
På tal om "note book", jag och sambon har alltid en liggandes framme som är lätt till hands om vi behöver skriva ner nåt.
Jag råkade säga "note block" en gång för några år sedan och sedan dess kallar han/vi den så. I och med på svenska säger vi (? Jag i alla fall) oftast bara block
Helt onödigt inlägg, hahaha
Med tanke på att det bara är en tråd vid grinden är det häpnadsväckande att inte alla tre tar sig utMin är "periodare" på att rymma ur hagen. För det mesta är det inga problem alls, men sedan - hux flux - kan hon vara helt omöjlig i några dagar på raken..... Hon bestämmer själv, helt enkelt.....
I ett skåp? Utanför affären?En kille låste in sin valp i ett skåp innan han gick in på Willys och handlade... idiot!
Ja där ser man. Hade det varit en bebis hade de kommit direktsom inte kom för en sådan "skitsak"
Men en i Willys personal "haffade" killen så han fick låsa upp för den stackars valpen.
Ja där ser man. Hade det varit en bebis hade de kommit direkt
På väg till tåget för att åka till jobb. Nu börjar den jobbiga väntan på riktigt för att se om de ringer angående jobbet jag sökt.
Det vete tusan faktiskt..Ja där ser man. Hade det varit en bebis hade de kommit direkt