Ja fast du sa ju till så att något hände. Det är det som är viktigt, att någon reagerar.var kassan som larmade efter jag hade sagt till dem om valpen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja fast du sa ju till så att något hände. Det är det som är viktigt, att någon reagerar.var kassan som larmade efter jag hade sagt till dem om valpen
ja, städar ju där på helgernaJa fast du sa ju till så att något hände. Det är det som är viktigt, att någon reagerar.
Visst ritade du en doppresent en gång? Ett porträtt? Det är ju en väldigt trevlig present .Har beställt doppresent till en kompis son, ska snart skicka grabbarna i säng och sedan vete fan vad som händer resten av kvällen.
Ja, det var till samma kompis. Hade dåligt med pengar och inte råd att köpa något, så satte ihop en samling texter från barnvisor och dikter. Sedan ritade jag av barnet som omslag. Blev mycket uppskattat och något som så att säga skilde sig från mängden.Visst ritade du en doppresent en gång? Ett porträtt? Det är ju en väldigt trevlig present .
Känner mig mer än måttligt förvirrad idag. Jag höll på att hälla ingefärashot i tekoppen, skulle lägga en bortklippt klädprislapp i tvättkorgen istället för sopkorg, sa puss i tel till den jag pratade med i tel efter sambon.. Snart lägger jag ner kontoret och drar till hästen. Känns välbehövligt!
Man kanske inte säger så? Nu blir jag osäker trodde att "legga" var typ slang för legitimeraLegitimera
Gick över från att jobba till att söka jobbJag jobbar...
Visa legitimation kan man absolut säga ! Tyckte bara att böjningen ”legitimera” mer gav associationerna att du gjort någon form av test eller utbildning för att få handla därMan kanske inte säger så? Nu blir jag osäker trodde att "legga" var typ slang för legitimera