Ja, och ändå rymmer de inteDet är ju massor av gräs runtomkring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och ändå rymmer de inteDet är ju massor av gräs runtomkring!
Ja, och ändå rymmer de inte
Surt! Körde du långt?Det gick inte som planerat med ridningen. När jag redan kommit till stallet fick jag meddelande om att ägaren var sjuk. Och att rida själv på en häst jag inte känner och som jag nätt och jämt känner ägaren till och som jag inte vet vilken utrustning den ska ha, det kändes inte aktuellt.
Nånstans runt 1,5-2 mil. Jag har inte mätt sträckan så jag har inte full koll.Surt! Körde du långt?
Gissar att du inte lät det gå osett förbi? Såna borde inte ha djur.En kille låste in sin valp i ett skåp innan han gick in på Willys och handlade... idiot!
nej, vi ringde Farbror BlåGissar att du inte lät det gå osett förbi? Såna borde inte ha djur.
som inte kom för en sådan "skitsak"nej, vi ringde Farbror Blå
Nu verkar mobilen ha dött helt Den vägrar ladda efter dagar med krångel.
Jag ligger så sjukt mycket i minus just nu, har jag en jävla tur får jag kanske lön i Maj, har jag otur får jag inte lön alls och måste hitta ett nytt jobb. Så chansen för en ny mobil de närmaste sex månaderna är lika med noll.
Mår piss också, har inte ätit sedan Fredags kväll. Försöker få i mig en croissant med ost nu och hoppas på att jag slutar känna mig febrig osv. Har däremot lyckats att få lite jobb gjort
heart