Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Riktigt trist väder ute. Snöblandat regn och blåser isbitar.
Ska försöka ta det lugnt ikväll.

Edit: detta inlägg tog förövrigt väldigt lång tid att skriva fast det är så kort. Hade tänkt skriva om lite diverse men lyckas inte formulera mig så som jag vill. Aja imorgon är det iaf lördag.

Lite lustigt att din edit som beskriver varför inlägget var så kort var längre :p
Knäpp en öl vetja!

Varit på intervju för nytt jobb idag och måste gjort bra ifrån mig, för innan jag kom hem hade de mailat och önskade referenser (vilket de sa var andra steget i processen om man gick vidare). Nu försöker jag väga för- och nackdelar med nuvarande jobbet och detta jobbet.
Jag veeeet verkligen inte hur jag ska göra. Har visserligen inte fått det än, men räknar typ med det :o.

Lite lustigt att din edit som beskriver varför inlägget var så kort var längre :p
Knäpp en öl vetja!
Haha ja faktiskt :rofl:

Hur visste du att jag nyligen tog en?!!
Skål!

26412

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
54 55 56
Svar
1 108
· Visningar
29 585
Senast: Luzzan
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar