Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tenta imorgon, pluggat noll. Hade iofs dugga i detta ämne typ nyss där jag fick VG så tentan ska väl gå vägen den med. Hinner stressläsa 15 min på spårvagnen imorgon annars eehehehe.

Har varit så trött idag. Jobbat hemifrån inlindad i elfilt i fåtölj. Fick bädda till Vovvi på bordet bredvid. So needy!
Sambo kom hem astrött han med. Efter det åt vi Tv-dinner och kollapsade i soffan. Han erbjöd sig fixa köket. Så nu ska jag sova. Måste upp alldeles för tidigt!:down:

Dagens mansplaining.
Går med i grupp med 95% kvinnor som gillar true crime - tipsar om filmer från 1986.

Jag tror vi vet om dem.

Bifogade filer

• 3DE78C6C-9CD1-46AC-8370-B63F472D41EA.webp
    3DE78C6C-9CD1-46AC-8370-B63F472D41EA.webp
    20,3 KB · Visningar: 53
Har frusit som fan hela natten. Dålig sömn! Ser inte riktigt fram emot långstalldag. Fryyyser! Vill bara rulla in mig i elfilten och gå i ide!

Jag har tråkigt. Vänta en halvtimme till innan jag kan gå till nästa objekt.
Jaja det är bara en halvtimme jämfört med två timmar före. Men det är ändå tråkigt.

Ligger i sängen i ett av mammas gästrum och överväger att kliva upp. Känner mig lite småsjuk, ont i halsen och kli i näsan. Inte varit sjuk på flera år så hoppas mitt immunförsvar fixar detta :p
Vaknade av en mail från Booli att min lägenhet hade blivit uppvärderad. Kanske är marknaden på gång igen? Fått flera sådana indikationer senaste månaden ✊🏼

Det regnar och är skitväder. I helgen skulle jag ha provridit en häst men det är liksom isgata överallt så vi skjuter på det ytterligare.

Har fått veta att min chef blir nog inte kvar efter omorganisationen på jobbet :cry: han har varit väldigt bra, så det känns tråkigt..!

Ligger i sängen i ett av mammas gästrum och överväger att kliva upp. Känner mig lite småsjuk, ont i halsen och kli i näsan. Inte varit sjuk på flera år så hoppas mitt immunförsvar fixar detta :p
Vaknade av en mail från Booli att min lägenhet hade blivit uppvärderad. Kanske är marknaden på gång igen? Fått flera sådana indikationer senaste månaden ✊🏼

Ja alltsa, Jag gillar att lagenheten har uppvarderats, inte att du kanner dig smasjuk. :p

Hur svårt kan det vara att passa tider?
Inte alls stressande med folk som kommer en halvtimme för tidigt eller för sent.. Eller till fel komtor

Dricker kaffe efter en intensiv förmiddag; besök på BUP samt på kommunens UF-mässa för att bena ut vad sonen vill och inte vill läsa på gymnasiet. Så himla kul att gå på UF-mässa, att jag inte gjort det innan för det var otroligt givande att se deras engagemang och glöd.

Så glad att jag cyklade till stallet tidigare. Det blåser satan och öser ner snöblandat regn. Jätteskönt att sitta inne och glo på spektaklet!
Dock inte peppad på att jag verkar bli sjuk nu. Ont i huvudet som satan och känner mig efterbliven. Har försökt skapa vår första Facebook-annons. Hoppas vid gud att jag inte gjort en massa stavfel eller fel i annonseringen. Känner mig inte tillförlitlig riktigt..

Riktigt trist väder ute. Snöblandat regn och blåser isbitar.
Ska försöka ta det lugnt ikväll.

Edit: detta inlägg tog förövrigt väldigt lång tid att skriva fast det är så kort. Hade tänkt skriva om lite diverse men lyckas inte formulera mig så som jag vill. Aja imorgon är det iaf lördag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
54 55 56
Svar
1 105
· Visningar
29 357
Senast: sthu
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar