Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag darrig. Det är dags att åka till tandis .
Jag kommer få restskatt i år, så frågan är bara hur mycket restskatt det blirÄr vaken, dricker kaffe och funderar på skatteverket.
Jag kommer få restskatt i år, så frågan är bara hur mycket restskatt det blir
Tack!Lycka till! Hatar också att gå till tandis, brukar tänka på hur kort tid det egentligen är och hur skönt det är efteråt. Min tandis har tv i taket vilket hjälper till
Jag har nog 15 000 i restskatt pga sålde fonder plus ska betala fastighetsskatt i årJag hade typ 30 000 i restskatt förra året men har gjort inbetalningar detta år. Enligt mina beräkningar borde jag ha ett överskott. Men är ändå smått nervig
Jag har nog 15 000 i restskatt pga sålde fonder plus ska betala fastighetsskatt i år
Ibland är inte hjärnan helt påkopplad... åkte till Samlingsplatsen för att möta upp med mina kursdeltagare och min kollega för vidare transport till Ekosystem-lektionsplatsen. Ingen är framme när jag kommer. Ingen dyker upp. Ilsken och rengblöt vandrar jag runt och funderar på att börja skicka semisura påminnelse-SMS. Dubbelkollar min kalender och jag är en timme för tidig.
Så går det när jag ska vara effektiv, tvättar och jobbar med min andra kurs på morgonen när jag har två timmar Öppet.
Sitter nu och äter blåbärspannkaka och tröstar mig med sockerchock av lönnsirap. Det gav mig ju en liten stund på Buke iaf.
Jag fick min i går.Tycker skatteverket borde slänga iväg deklarationen nu så man slipper noja
Gjorde 5 ansökningar idag och ska göra 7 idagUsch inte prata om tandläkare och skatteverket. Jag blir stressad
Ska iaf få klart på SAM-ansökningen idag. Måste ut nu snart och göra färdigt stallen och hinna rida en innan jag beger mig mot staden
Jag hade typ 30 000 i restskatt förra året men har gjort inbetalningar detta år. Enligt mina beräkningar borde jag ha ett överskott. Men är ändå smått nervig
Nepp, men har redan räknat ut att jag får tillbaka minst 8300:-3007 kr tillbaks på skatten. Det var ju inget att fira direkt! Har ni fått besked idag?
3007 kr tillbaks på skatten. Det var ju inget att fira direkt! Har ni fått besked idag?