Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle behöva äta nu men är inte sugen på att äta. Det smakar konstigt i munnen efter tandläkarbesöket och bedövningen har inte släppt. Men jäklar så bra den första bedövningen sattes! Jag kände inte ens när den las och då hade jag inte ens fått bedövningssalva.

Jahopp, jag är en sådan person som inte blir bra på bild och idag fick jag det svart på vitt när fotografen var här. Jag tog 3 ggr så lång tid som andra fick order om hur jag skulle göra mm och när fotografen visade bilderna skrattade vi båda två.

Jag ser helt utschasad ut på typ varje bild och sen olyckan så ser man mitt ena öga att det hänger rejält (vilket det faktiskt inte gör irl ) men på bild blir det väldigt synligt.

Slutade med att jag bara sa att han fick ta det han tyckte såg bäst ut för helst vill jag inte vara med.

Nu säger dock min hund att det är lunch så bäst att lyda.

Helt jävla slut
Kaos på jobbet och det skär i hjärtat att inte kunna hjälpa till
Två ordinarie av tio på plats idag men toppenbra vikarier
Jg gick hem efter mina två timmar och det bara snurrar i huvudet

Häpp.

Blev lång dag iag. Åkte hemifrån halv 9 och kom hem för en stund sedan. Jobbrelaterat alltihop. Planeringsdag med projektet och sedan ett seminarium på kvällen. Lyssnat på två väldigt intressanta unga människor som skapat organisationer mot hedersstrukturer och mot patriarkala manroller

Undrar hur magen mår imorgon. Lunchade på kinabuffe och åt middag på sushi. Så mycket kolhydrater har jag itne slängt i mig på samma dag på länge. Väldigt gott men väldigt sött på buffén. Undra vaför en del kinaställen behöver dränka maten i socker? En vanlig person känner det nog inte men jag som inte äter socker känner det direkt.

Gissar att jag komemr att flexa ut tidigt imorgon eftermiddag. Är nog rätt mosig. :)

Sitter med en övertrött bebis i knäet som vill sova men störs av hicka och lös mage. Nu har hon dock somnat till så hoppas hon får sova i natt nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
54 55 56
Svar
1 103
· Visningar
29 325
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar