Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej mys bara med bebis... det skulle jag göra om jag fick göra om den chansenMyser ned bebis som sover på min axel, ska ta tag i dagen snart tänkte jag
Vart bär det av?
Trist.Har fått ett djupare politikerförakt...
Behöver kanske inte utveckla det vidare?
Vad händer?Jag behöver nog ringa VC på måndag. Drygt att behöva vänta 2 dagar.
Nej det är inte udda.Trist.
Fenomenet är aningen udda. Vilken annan kategori av makthavares felsteg och dumheter leder till allmänt förakt? Om min fackordförande beter sig som en skitstövel så blir itne fackföreningar i allmänhet utsatta för samma shaming. Eller näringslivspersoner som gör skandal - det brukar inte leda till att näringslivet i stort drabbas.
/tanten - politiker
Jag har haft diffus magvärk i några dagar. Ingen av de två rimligaste förklaringarna stämmer (mens eller ägglossning). Först trodde jag på ägglossning men sånt har aldrig tidigare suttit i flera dagar. Nu kan de också smärta till när jag sätter mig eller så. Jag känner inte igen det här.Vad händer?
Stämmer tiden med mens eller ägglossning då?Jag har haft diffus magvärk i några dagar. Ingen av de två rimligaste förklaringarna stämmer (mens eller ägglossning). Först trodde jag på ägglossning men sånt har aldrig tidigare suttit i flera dagar. Nu kan de också smärta till när jag sätter mig eller så. Jag känner inte igen det här.
Jag har aldrig exakt koll (minns inte och skriver aldrig upp). Ägglossning är den rimligaste förklaringen tidsmässigt, men det känns som sagt inte som det. Eller så har jag vimsat till det och det är mens på G trots allt.Stämmer tiden med mens eller ägglossning då?
Ok. Ja, då har ju mensen nåt dygn på sig att komma innan du går till vc.Jag har aldrig exakt koll (minns inte och skriver aldrig upp). Ägglossning är den rimligaste förklaringen tidsmässigt, men det känns som sagt inte som det. Eller så har jag vimsat till det och det är mens på G trots allt.
Jag rekommenderar att du börjar göra någon enkel anteckning om mensens första dag i en almanacka. Det underlättar, annars hade jag aldrig heller kommit ihåg det. Det lär med största sannolikhet vara en av de första frågorna en läkare ställer också, så det är väldigt viktig info att ha!Jag har aldrig exakt koll (minns inte och skriver aldrig upp). Ägglossning är den rimligaste förklaringen tidsmässigt, men det känns som sagt inte som det. Eller så har jag vimsat till det och det är mens på G trots allt.