Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här och naturligtvis ingen nederbördJahapp 30 grader idag och 33 imorgon mvh snart vansinnig
Den tanken har jag haft många gånger med , bara att komma igång och sen hitta medryttarehästSkickade precis in intresseanmälan om att börja rida på ridskola Jag red mycket(!) förut, men ja, det var förut det... Vill komma igång igen nu och tänkte att tja, why not? Kan jag komma igång igen så borde det ju sedan gå att hitta någon trevlig medryttarhäst... (För nä, själva ridskoleridningen lockar egentligen inte speciellt mycket)
Skickade precis in intresseanmälan om att börja rida på ridskola Jag red mycket(!) förut, men ja, det var förut det... Vill komma igång igen nu och tänkte att tja, why not? Kan jag komma igång igen så borde det ju sedan gå att hitta någon trevlig medryttarhäst... (För nä, själva ridskoleridningen lockar egentligen inte speciellt mycket)
Ja, alltså det här jobbandet på arbetsplatsen kan vara VÄLDIGT störande.....Nyss lunchat med trevliga och galna kollegor Jag hade kunnat fortsätta luncha hela em, men tyvärr kallade jobbet oss tillbaka till verkligheten
Vi njuter
Här finns det också hopp- och dressyrgrupper, och tydligen rider man samma häst under längre perioder i de grupperna. Hoppas på att (när jag fått in ridvanan igen) kunna passa i en dressyrgrupp. Jag saknar verkligen dressyrridningen, känslan av att bara dansa fram med någon nätt och känslig häst som är så uppmärksam att det nästan går att styra den enbart genom att tänka vad som ska göras... Åh vad det var länge sedan nu!Jag ska ställa mig i kö till ridskolan här i närheten. Har man som jag 5 min cykelväg dit är det ju riktigt lyxigt!
Vill gärna kunna träna och tävla mer, och ridskolan här även speciella hopp- och dressyrgrupper jag är lite smått intresserad av. Men klart mysigare ändå att bygga relation till en speciell häst som man inte är så många om att rida.
Tack för tipsetTips på supermysig restaurang i Riga, Café Mio, om ni inte redan planerat allt. Spännande meny, vällagad mat, mysig inredning. Ganska få bord dock.
Det som är typ det bästa som finns! Rider kvar på ridskolan trots att jag har egen häst.Skickade precis in intresseanmälan om att börja rida på ridskola Jag red mycket(!) förut, men ja, det var förut det... Vill komma igång igen nu och tänkte att tja, why not? Kan jag komma igång igen så borde det ju sedan gå att hitta någon trevlig medryttarhäst... (För nä, själva ridskoleridningen lockar egentligen inte speciellt mycket)