Är inte alls så slut som jag trodde. Imorgon är vi två stycken att dela på 14 hästar. På 6h. Det blir spännande. Och sen helst mina 4 hemma efter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte alls så slut som jag trodde. Imorgon är vi två stycken att dela på 14 hästar. På 6h. Det blir spännande. Och sen helst mina 4 hemma efter
Vad tråkigt! Jag har lyckats kombinera i flera år nu, såklart är det motigt i november men det är det ju även om man bara har sina egna. Det är inte alltid jag rider såhär mycket dock, är typ bara nu inför terminsstart. Sen under året rider jag väl i bästa fall två i veckan förutom mina egna.Kommer ihåg tiden jag försökte kombinera hästjobb med egna hästar.
Jag tröttnade totalt och det gick ut över mina egna som blev ståendes...
Sa upp mig och skaffade ett icke hästrelaterat jobn och vips kom motivationen med mina egna tillbaka!
Även australienska bönder lider och stödpengar kommer från alla möjliga håll nu. Vissa ställen har det inte regnat på över ett år..Jag sag just den har pa FB ... appropa hur tufft Svenska (och Amerikanska) bonder har det
Visa bifogad fil 18014
Även australienska bönder lider och stödpengar kommer från alla möjliga håll nu. Vissa ställen har det inte regnat på över ett år..
Ska snart bege mig mot huvudstaden tillsammans med mamma för att gå på min morbrors begravning.
Och igår meddelade mormors boende att hon nu får vård i livets slutskede. Hon har inte velat äta på ett par veckor. Lilla mormor, bara önskar hon släpp lida
Ska snart bege mig mot huvudstaden tillsammans med mamma för att gå på min morbrors begravning.
Och igår meddelade mormors boende att hon nu får vård i livets slutskede. Hon har inte velat äta på ett par veckor. Lilla mormor, bara önskar hon släpp lida
@tornblomma Vet du vart man kan få tag i de där flamingosarna? Skulle vara en perfekt gåva till min flamingotokiga vän