Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På måndag börjar jag jobba och just nu sitter jag och funderar på hur jag ska klara mig utan mun frukostrutin. Har ätit frukost utomhus hela semestern. Tillsammans med en bok. Jag kommer sakna det nästa vecka. :arghh:

På måndag börjar jag jobba och just nu sitter jag och funderar på hur jag ska klara mig utan mun frukostrutin. Har ätit frukost utomhus hela semestern. Tillsammans med en bok. Jag kommer sakna det nästa vecka. :arghh:

Varför inte fortsätta bara? Lite tidigare och lite kallare bara.

När man hottar dessa godingar i en undangömd kartong på lager

39BD6A64-9BEE-4654-9E49-27ADBC7574D4.webp

Dessutom inte i systemet men naturligtvis var jag en god anställd och la in dom. 7 000 nätta slantar :p

Pust.. nu är det sådär ruggigt varmt här inne igen. Vi har ingen direkt fungerande ac så öppna fönster gör att det blåser varmt.

Funderar på att snatta hundens kyldyna

Helvete det brinner tydligen i mitt kvarter! Är på jobbet, försöker få fram exakt vart. Ringer min granne utan svar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 279
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat