Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På måndag börjar jag jobba och just nu sitter jag och funderar på hur jag ska klara mig utan mun frukostrutin. Har ätit frukost utomhus hela semestern. Tillsammans med en bok. Jag kommer sakna det nästa vecka.
Jag åker till jobbet halv fem. Äter frukost på jobbet.Varför inte fortsätta bara? Lite tidigare och lite kallare bara.
Jag åker till jobbet halv fem. Äter frukost på jobbet.
Nej, jag tillbringar hellre en halvtimma extra i sängen.Smörgås, bok och nattkyla under tidspress vid halv fyra på morgonen. Du har rätt, det lät inte särskilt trevligt som rutin....
Mycket möjligt att vi sitter ute. Men boken får nog stanna hemma.@Klara du får sätta dig ute nånstans på jobbet eller öppna fönstret och sitta vid det med frullen
Mycket möjligt att vi sitter ute. Men boken får nog stanna hemma.
Helvete det brinner tydligen i mitt kvarter!
Läs a-bladet. Det brinner i ett förråd på gården. Boende evakueras.Helvete det brinner tydligen i mitt kvarter! Är på jobbet, försöker få fram exakt vart. Ringer min granne utan svar
Läs a-bladet. Det brinner i ett förråd på gården. Boende evakueras.
Läs a-bladet. Det brinner i ett förråd på gården. Boende evakueras.
Fy!Enligt polisen är det i en restaurang. Tror att det är kvartershaket. Finns ju några att välja på iofs
Enligt polisen är det i en restaurang. Tror att det är kvartershaket. Finns ju några att välja på iofs
heartSka snart bege mig mot huvudstaden tillsammans med mamma för att gå på min morbrors begravning.
Och igår meddelade mormors boende att hon nu får vård i livets slutskede. Hon har inte velat äta på ett par veckor. Lilla mormor, bara önskar hon släpp lida