Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snygg vart hittar man den
Själv vill jag ha denna i fullstor storlek.
DJEFLAR vad det åskar här! Strömmen lär försvinna snart.
DJEFLAR vad det åskar här! Strömmen lär försvinna snart.
Dejtade en kille som bodde så. Han åt bara keso, äppelmos och kanel hemma typ. För att inte kläderna skulle stinka av matos. Tur att han bodde så man kunde äta ute jämt.
Flamingosarna är fö underbara!
Jag har ändå rätt bra kök där själva matlagningdelen är infälld med bra utsug! (vinglasen är ett minne från gårdagens partaj )
Visa bifogad fil 18049
Älskar flamingosarna!
Det är verkligen jättefint gjort. Gillar tapeterna, kaklet, handtagen etc. Fiint!
Morbror begraven och vi åkte förbi mormor. Hon kände igen mig direkt trots demensen. Och strålade av den kärlek jag alltid känt från henne även om hon inte kan prata så mycket och bara är med korta stunder åt gången.
Nu har hon inte ätit på en månad. Vägrar dropp och sliter ut slangarna och kan inte svälja mer än en halv dessertsked vatten då och då. Att hon ens kan sätta sig upp är otroligt.
Men jag fick säga att jag älskar henne iaf
väntar på köparenSitter på vårdcentralen och väntar på min tur
Ikväll kommer det en ev köpare av mitt 100 kar
då ska du vara ute på min sommarstugaDJEFLAR vad det åskar här! Strömmen lär försvinna snart.
Morbror begraven och vi åkte förbi mormor. Hon kände igen mig direkt trots demensen. Och strålade av den kärlek jag alltid känt från henne även om hon inte kan prata så mycket och bara är med korta stunder åt gången.
Nu har hon inte ätit på en månad. Vägrar dropp och sliter ut slangarna och kan inte svälja mer än en halv dessertsked vatten då och då. Att hon ens kan sätta sig upp är otroligt.
Men jag fick säga att jag älskar henne iaf