Tack.Hoppas du fick en god natts sömn i alla fall!
Det tog tyvärr tid innan jag somnade, men sen sov jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack.Hoppas du fick en god natts sömn i alla fall!
Hatar sånt bemötande
Hoppas att ridskolan är bättre än 1a intrycket
Jösses vilken morgon...
Haft problem med blodsockret under natten så känner mig ganska off fortfarande. Kastas in på jobbet med att börja lasta av stora reningsverk som tur är bara 2 st. Nästa ringer de har fåt fel på leverans och jag laddar för att gå på leverantören när jag efter lite luskande inser att det är mitt fel. Tusan också bara ringa och försöka få fram rätt.
Hunden min har överskottsenergi jäklar för hon har ju fått sova ut ordentligt och nu jädrar ska vi busa matte.
Huvudvärken börjar komma smygandes tack vare nattens bravader
Blir en lååååång dag detta
Fy, blir stressad bara av att läsa om det. Hoppas det lugnar ned sig senare!
Jag ger fan upp det här med hästar nu....
På väg in till Skara Hästakut. Andra skadan på nya hästen som kom till mig den 18/7 inte ens en månad.
Visa bifogad fil 18077
Men stackareJag ger fan upp det här med hästar nu....
På väg in till Skara Hästakut. Andra skadan på nya hästen som kom till mig den 18/7 inte ens en månad.
Visa bifogad fil 18077
Men fy vad tråkigt! Hoppas det räcker nu!Jag ger fan upp det här med hästar nu....
Visa bifogad fil 18077
Damp ner ett sms på min privata mobil nu ikväll och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Ena sidan är glad för ett kvitto på ett bra jobb, andra sidan tycker det är lite obehagligt.
”Hej. Vet inte till hundra procent om jag kommit rätt. Kör du för ***** så är det rätt. Jag vill bara säga att du är den trevligaste chauffören jag har haft att göra med utan tvekan. Det är sådana som du man önskar att man var vän med. Hoppas att man inte är helt bortgjord i så fall bjuder jag på det. Ville gärna säga det. Ha en bra fortsättning.”