Ligger i sängen med hunden bredvid och funderar över livet.
Hur mycket jävla otur ska man ha.
Hur mycket jävla otur ska man ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pest eller kolera?Det känns lite väl kallt att sova på verandan i natt då det bara är 13 grader ute. Inne är det 23 grader. Inte riktigt okej det heller.
Idag har jag ridit islänningen igen. Han var lite bockig idag, men han gör inga stora grejer så det går att sitta kvar.
Ungefär så. Jag har i alla fall öppnat några fönster för att vädra. Det var ju stängt här i några timmar medan jag red och sen snackade jag bort en massa tid med en granne så jag var inte hemma förrän tjugo över tio.Pest eller kolera?
Åska och spöregn! Hörde folk typ jubla från balkongerna när det började regna
Jag ligger i en mörklagd lägenhet och fnittrar lyckligt vid varje blixt. Har längtat efter det här hela sommaren
Jag oroar mig lite grann för hästarna när det åskar. I onsdagens åskväder var det en häst som dog i en hage i Åseda. Hage med 8 hästar och en häst dog av blixtnedslag.Jävlar vad det blixtrar! Det blir ljust i halva huset ju. Bara det inte börjar brinna nånstans.. Är orolig för hästarna ute i sommarhagen men de tar det nog med ro. Lilla katten är lite orolig och går runt och jamar.
De ska vara glada att bara en dog, det hade kunnat ta alla hästarna.Jag oroar mig lite grann för hästarna när det åskar. I onsdagens åskväder var det en häst som dog i en hage i Åseda. Hage med 8 hästar och en häst dog av blixtnedslag.
Fast hur menar du? Det låter som om du tycker att de gjorde något fel ?De ska vara glada att bara en dog, det hade kunnat ta alla hästarna.
ett åsknedslag hade kunnat ta död på alla 8 hästarna i hagen. Då får man vara ”glad” att endast en strök med.Fast hur menar du? Det låter som om du tycker att de gjorde något fel ?