Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tappat all lust och motivation.

Tröstshoppade en totalt onödig grej till mig själv. Bättre än godis i alla fall.

38955159_10155836225686819_502850497523220480_n.jpg

Vet inte vart jag ska ha den hemma så den får vara här på kontoret. Får jag mer nytta av den.

Väntar på tåget som är försenat. Mitt resesällskap dissade mig och bokade om till ett annat tåg, som jag ej kunde följa med då jag satt på annat tåg när det avgick.
Så nu får jag åka själv i alla fall. 🙄😅

Suck.. när man tror man beställt rätt så är det fel produktnr inlagt i datorn. står nu med en jäkla massa betäckningar som är helt fel.

Det går bra nu

Det spelar allt mindre roll. Idag tar varenda företag kreditupplysning (Qliro, Klarna) för minsta lilla köp, så det brukar betyda väldigt lite.
Ja oftast, men hos bankerna lever det tänket kvar när folk ska söka bolån :meh: Har en bekant som bökar med det inför ett husköp. Kan vara annat som ligger bakom, vad vet jag, men det är det som bekanten klagar på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 279
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka