Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lät gott!
Klokt! I min kommun tillåter de grillning på egen tomt från kl 18 ikväll. Hoppas att folk låter bli ändå pga vinden....Jo, det är väldigt gott... men det får vänta tills imorgon. Det blåser så hemskt att jag vågar faktiskt inte tända den. Det hade börjat blåsa betydligt mer än tidigare märkte jag
Eller hur! Jättekonstigt tänk nu för tiden. Det känns verkligen förlegat.Mäh, det är ju inte något som man kan kontrollera över heller. När ett företag gjorde kreditupplysning på mig så var det bara att säga "jaha" typ, jag kunde inte påverka det alls och tror inte att de upplyste innan att de gjorde såna på nya kunder. Det var dock inga problem hos mig men det borde inte ligga mig till last bara för att företag vill vara säkra när de säljer varor.
Been there - done thatFyller vatten till hästar.
Gör jag något annat är risken för stor att jag glömmer stänga av vattnet igen....
HahahaBeen there - done that
Vilket inte är så smart när man har egen brunn, som vi har
Klokt! I min kommun tillåter de grillning på egen tomt från kl 18 ikväll. Hoppas att folk låter bli ändå pga vinden....
Ja, det går bra.Och smöret är redan smält. Undrar om jag bara kan ställa in det i kylskåpet och smälta om i morgon?
Kram hoppas idag blir bättreNy härlig blåtira/svullnad under ögat. Tog med ponnyn på promenad då han piggnar till och knockar mig så jag blir liggandes. Tog ca 10 min att lokalisera glasögonen som låg ett par m ifrån.
Så trött på all skit just nu. Kan inte sluta gråta. Får inte stopp på tårarna. Satt mig i soffan och alla 3 hundar har gottat ner sig runt mig. Hoppas på lite sömn snart.
Imorgon är det en ny dag med nya tag