Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här regnar detHoppas det blir regn idag som det står i prognosen.
Läser Hanna Hellquists krönika i DN idag, om att vara ensam. Och gråter en skvätt av igenkänning.
Jag beklagar sorgen förstår dina känslorFick just beskedet att mormor somnade in i morse, utan att vakna. Hon har sovit sista 1,5 dygnet.
Min älskade nonno..
Blandade känslor just nu, dels lättnad att hon inte behöver lida mer, glädje över att jag hälsade på henne i onsdags och hon kände igen mig och så givetvis sorg.
Nu är det de praktiska delarna kvar, men inget kan göras över helgen ändå.
Fick just beskedet att mormor somnade in i morse, utan att vakna. Hon har sovit sista 1,5 dygnet.
Min älskade nonno..
Blandade känslor just nu, dels lättnad att hon inte behöver lida mer, glädje över att jag hälsade på henne i onsdags och hon kände igen mig och så givetvis sorg.
Här regnar det
Fick just beskedet att mormor somnade in i morse, utan att vakna. Hon har sovit sista 1,5 dygnet.
Min älskade nonno..
Läser Hanna Hellquists krönika i DN idag, om att vara ensam. Och gråter en skvätt av igenkänning.